2-FTF-112 Diferenciálna geometria
Celkové hodnotenie kvality predmetu.

Priemerná hodnota: 5 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 4 | 100% | 5 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 5.00
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
- Odhadovaný interval skutočnej hodnoty (90% spoľahlivosti): [5.00, 5.00]
Ako náročná bola podľa vás preberaná látka?

Priemerná hodnota: 0.25 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Nepochopiteľná. | 0 | 0% | 2 |
Nadsadená. | 1 | 25% | 1 |
Akurát. | 3 | 75% | 0 |
Nenáročná. | 0 | 0% | -1 |
Triviálna. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 0.25
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.50
- Odhadovaný interval skutočnej hodnoty (90% spoľahlivosti): [-0.34, 0.84]
Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?

Priemerná hodnota: 4.5 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 2 | 50% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 2 | 50% | 5 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 4.50
- Medián: 4.50
- Smerodajná odchýlka: 0.58
- Odhadovaný interval skutočnej hodnoty (90% spoľahlivosti): [3.82, 5.00]
Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?
Zhodnoťte množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.

Priemerná hodnota: 0.5 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Totálny zabijak. | 0 | 0% | 2 |
Pomerne veľké. | 2 | 50% | 1 |
Akurát. | 2 | 50% | 0 |
Pomerne malé. | 0 | 0% | -1 |
Aká práca? | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 0.50
- Medián: 0.50
- Smerodajná odchýlka: 0.58
- Odhadovaný interval skutočnej hodnoty (90% spoľahlivosti): [-0.18, 1.18]
Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?

Priemerná hodnota: 2 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno. | 4 | 100% | 2 |
Skôr áno. | 0 | 0% | 1 |
Skôr nie. | 0 | 0% | -1 |
Určite nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 2.00
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
- Odhadovaný interval skutočnej hodnoty (90% spoľahlivosti): [2.00, 2.00]
Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, cvičenia a pod.) ste absolvovali?

Priemerná hodnota: 100 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
90-100% | 4 | 100% | 100 |
60-90% | 0 | 0% | 75 |
30-60% | 0 | 0% | 45 |
10-30% | 0 | 0% | 20 |
Menej ako 10%. | 0 | 0% | 0 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 100.00
- Medián: 100.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
- Odhadovaný interval skutočnej hodnoty (90% spoľahlivosti): [100.00, 100.00]
Odporučili by ste tento predmet ostatným študentom?

Priemerná hodnota: 1.75 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno | 3 | 75% | 2 |
Skôr áno | 1 | 25% | 1 |
Skôr nie | 0 | 0% | -1 |
Určite nie | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 1.75
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.50
- Odhadovaný interval skutočnej hodnoty (90% spoľahlivosti): [1.16, 2.00]
Napíšte Váš názor na tento predmet. Zdôvodnite, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali.
Popíšte, čo by ste navrhli zmeniť v organizácii a obsahu tohto predmetu. Ktorá časť výučby nebola dostatočne pokrytá vhodným študijným materiálom. Môžete uviesť, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali ďalším študentom.
Zaujímavý a dobre odučený, ale náročný predmet. Náročnosť vyplýva z obrovského množstva preberanej látky a rýchleho tempa. Aby sa študent nestratil vo všetkých nových pojmoch, je nutné venovať predmetu veľa času. Fyzikálne aplikácie diferenciálnej geometrie sa priebežne objavujú a im špeciálne venované kapitoly (najzaujímavejšia časť) sa preberú na konci semestra a veľmi rýchlo. K dispozícii je kniha, s ktorou som zo začiatku nevedel pracovať, ale neskôr sa mi stala dobrým pomocníkom aj pri iných predmetoch.
Zaujimavy predmet, ktory
bol vyborne odprednasany aj zorganizovany. Specialne ocenujem unikatne
cvicenia (asi jedine svojho druhu) - moznost grilovat ostatnych a byt
grilovany ostatnymi je skusenost na nezaplatenie. Skoro az lutujem, ze
som si to viac nevychutnal :D.
Dalej velmi ocenujem literaturu k predmetu, knihu od Fecka (taktiez
asi unikat) - je to vyborny material (vhodny aj pre samoukov), akurat s
nim treba vediet pracovat (vediet, ktore priklady su dolezite a
nevyhnutne, a ktore sa mozu pri prvom citani preskocit) - s tymto nam
pomahal prednasajuci zverejnovanim zoznamu prikladov kazdy tyzden.
Prednášky boli veľmi dobré, rýchle, často dokonca zábavné. Vzhľadom na obtiažnosť predmetu je obrovským pozitívom Feckova kniha, ktorá je napísaná výborne.
Oficiálne vyjadrenie k odpovediam: