2-FTF-130 Geometrické metódy klasickej mechaniky
K predmetu sa vyjadrilo 4 študentov.
Celkové hodnotenie kvality predmetu.

Priemerná hodnota: 5 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 4 | 100% | 5 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 5.00
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Ako náročná bola podľa vás preberaná látka?

Priemerná hodnota: 0 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Nepochopiteľná. | 0 | 0% | 2 |
Nadsadená. | 0 | 0% | 1 |
Akurát. | 4 | 100% | 0 |
Nenáročná. | 0 | 0% | -1 |
Triviálna. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 0.00
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?

Priemerná hodnota: 4.75 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 1 | 25% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 3 | 75% | 5 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 4.75
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.50
Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?
Zhodnoťte množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.

Priemerná hodnota: 0.25 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Totálny zabijak. | 0 | 0% | 2 |
Pomerne veľké. | 2 | 50% | 1 |
Akurát. | 1 | 25% | 0 |
Pomerne malé. | 1 | 25% | -1 |
Aká práca? | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 0.25
- Medián: 0.50
- Smerodajná odchýlka: 0.96
Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?

Priemerná hodnota: 2 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno. | 4 | 100% | 2 |
Skôr áno. | 0 | 0% | 1 |
Skôr nie. | 0 | 0% | -1 |
Určite nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 2.00
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, cvičenia a pod.) ste absolvovali?

Priemerná hodnota: 93.75 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
90-100% | 3 | 75% | 100 |
60-90% | 1 | 25% | 75 |
30-60% | 0 | 0% | 45 |
10-30% | 0 | 0% | 20 |
Menej ako 10%. | 0 | 0% | 0 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 93.75
- Medián: 100.00
- Smerodajná odchýlka: 12.50
Odporučili by ste tento predmet ostatným študentom?

Priemerná hodnota: 1.5 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno | 2 | 50% | 2 |
Skôr áno | 2 | 50% | 1 |
Skôr nie | 0 | 0% | -1 |
Určite nie | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 1.50
- Medián: 1.50
- Smerodajná odchýlka: 0.58
Napíšte Váš názor na tento predmet. Zdôvodnite, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali.
Popíšte, čo by ste navrhli zmeniť v organizácii a obsahu tohto predmetu. Ktorá časť výučby nebola dostatočne pokrytá vhodným študijným materiálom. Môžete uviesť, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali ďalším študentom.
Ja osobne obsah tohto predmetu zrejme v budúcnosti nepoužijem, ale ako precvičenie si aparátu diferenciálnej geometrie to boli veľmi pekné. Navyše to naozaj nestálo veľa námahy a s doc. Feckom je každá prednáška príjemne strávaným časom.
Koho bavila dif geo nema preco vahat. Ulohy cez semester udrzia cloveka v strehu a velmi pomahaju pri uceni na skusku. Navyse, nie je nad to ked sa clovek na skusku uci s chutou a tu je to lahko mozne.
Super predmet (ako kazdy s doc. Feckom).
Predchádzajúce hodnotenie
Pozrite si hodnotenie pre obdobie Leto 2011/2012.
Vyjadrenia učiteľov k výsledkom: