2-FTF-129 Konexie a kalibračné polia
K predmetu sa vyjadrilo 5 študentov.
Celkové hodnotenie kvality predmetu.
Priemerná hodnota: 4.8 (dokopy 5 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 1 | 20% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 4 | 80% | 5 |
- Počet hlasov: 5
- Priemer: 4.80
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.45
Ako náročná bola podľa vás preberaná látka?
Priemerná hodnota: 0 (dokopy 5 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Nepochopiteľná. | 0 | 0% | 2 |
Nadsadená. | 0 | 0% | 1 |
Akurát. | 5 | 100% | 0 |
Nenáročná. | 0 | 0% | -1 |
Triviálna. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 5
- Priemer: 0.00
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?
Priemerná hodnota: 4.8 (dokopy 5 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 1 | 20% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 4 | 80% | 5 |
- Počet hlasov: 5
- Priemer: 4.80
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.45
Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?
Zhodnoťte množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.
Priemerná hodnota: 0.2 (dokopy 5 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Totálny zabijak. | 0 | 0% | 2 |
Pomerne veľké. | 2 | 40% | 1 |
Akurát. | 2 | 40% | 0 |
Pomerne malé. | 1 | 20% | -1 |
Aká práca? | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 5
- Priemer: 0.20
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.84
Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?
Priemerná hodnota: 1.8 (dokopy 5 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno. | 4 | 80% | 2 |
Skôr áno. | 1 | 20% | 1 |
Skôr nie. | 0 | 0% | -1 |
Určite nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 5
- Priemer: 1.80
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.45
Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, cvičenia a pod.) ste absolvovali?
Priemerná hodnota: 100 (dokopy 5 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
90-100% | 5 | 100% | 100 |
60-90% | 0 | 0% | 75 |
30-60% | 0 | 0% | 45 |
10-30% | 0 | 0% | 20 |
Menej ako 10%. | 0 | 0% | 0 |
- Počet hlasov: 5
- Priemer: 100.00
- Medián: 100.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Odporučili by ste tento predmet ostatným študentom?
Priemerná hodnota: 1.6 (dokopy 5 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno | 3 | 60% | 2 |
Skôr áno | 2 | 40% | 1 |
Skôr nie | 0 | 0% | -1 |
Určite nie | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 5
- Priemer: 1.60
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.55
Napíšte Váš názor na tento predmet. Zdôvodnite, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali.
Popíšte, čo by ste navrhli zmeniť v organizácii a obsahu tohto predmetu. Ktorá časť výučby nebola dostatočne pokrytá vhodným študijným materiálom. Môžete uviesť, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali ďalším študentom.
Predmet je docela zaujímavý, hlavne ku koncu, keď sa vybudovaný aparát použije pri kalibračných poliach. Do tej doby sa študujú formy konexie a krivosti v trochu inom jazyku ako na DG, čo umožňuje určitý nadhľad. Mne sa tento predmet celkovo veľmi páčil, aj keď jeho dôležitosť sa mi zatiaľ nezdala až tak veľká, ako ju docent Fecko na prvej prednáške zdôrazňoval.
Chvaly take ako na geomech.
Zaujimavy predmet, spociatku som mal take vselijake pocity lebo to vyzeralo pomerne narocne ale nakoniec som zistil ze to nie je az take hrozne a ukazalo sa ze to je ac velmi zaujimavy predmet
Super predmet!
Predchádzajúce hodnotenie
Pozrite si hodnotenie pre obdobie Leto 2011/2012.
Vyjadrenia učiteľov k výsledkom: