2-FTF-112 Diferenciálna geometria
Tento predmet malo zapísaných 11 študentov FMFI.
Celkové hodnotenie kvality predmetu.
Priemerná hodnota: 5 (dokopy 10 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 10 | 100% | 5 |
- Počet hlasov: 10
- Priemer: 5.00
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Ako náročná bola podľa vás preberaná látka?
Priemerná hodnota: 0.5 (dokopy 10 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Nepochopiteľná. | 0 | 0% | 2 |
Nadsadená. | 5 | 50% | 1 |
Akurát. | 5 | 50% | 0 |
Nenáročná. | 0 | 0% | -1 |
Triviálna. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 10
- Priemer: 0.50
- Medián: 0.50
- Smerodajná odchýlka: 0.53
Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?
Priemerná hodnota: 4.6 (dokopy 10 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 1 | 10% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 1 | 10% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 8 | 80% | 5 |
- Počet hlasov: 10
- Priemer: 4.60
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.97
Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?
Zhodnoťte množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.
Priemerná hodnota: 0.8 (dokopy 10 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Totálny zabijak. | 2 | 20% | 2 |
Pomerne veľké. | 4 | 40% | 1 |
Akurát. | 4 | 40% | 0 |
Pomerne malé. | 0 | 0% | -1 |
Aká práca? | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 10
- Priemer: 0.80
- Medián: 1.00
- Smerodajná odchýlka: 0.79
Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?
Priemerná hodnota: 1.9 (dokopy 10 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno. | 9 | 90% | 2 |
Skôr áno. | 1 | 10% | 1 |
Skôr nie. | 0 | 0% | -1 |
Určite nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 10
- Priemer: 1.90
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.32
Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, cvičenia a pod.) ste absolvovali?
Priemerná hodnota: 95 (dokopy 10 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
90-100% | 8 | 80% | 100 |
60-90% | 2 | 20% | 75 |
30-60% | 0 | 0% | 45 |
10-30% | 0 | 0% | 20 |
Menej ako 10%. | 0 | 0% | 0 |
- Počet hlasov: 10
- Priemer: 95.00
- Medián: 100.00
- Smerodajná odchýlka: 10.54
Odporučili by ste tento predmet ostatným študentom?
Priemerná hodnota: 1.8 (dokopy 10 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno | 8 | 80% | 2 |
Skôr áno | 2 | 20% | 1 |
Skôr nie | 0 | 0% | -1 |
Určite nie | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 10
- Priemer: 1.80
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.42
Napíšte Váš názor na tento predmet. Zdôvodnite, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali.
Popíšte, čo by ste navrhli zmeniť v organizácii a obsahu tohto predmetu. Ktorá časť výučby nebola dostatočne pokrytá vhodným študijným materiálom. Môžete uviesť, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali ďalším študentom.
Odporucam ho aj kvoli inemu, abstraktnejsiemu, ale o to jasnejsiemu pohladu na veci, ktore sme uz videli v bc. kurze. Samozrejme, su tu aj nove velmi zaujimave temy.
Jeden z najtazsich predmetov hlavne kvoli obrovskemu rozsahu
Bravurne ako kazdy Feckov predmet. Vyborna forma cviceni ktora donuti cloveka pozriet aspon iste minimum toho co sa prebralo, co je nutne ak sa clovek nechce velmi rychlo v prednaske totalne stratit a potom cez skuskove zosediviet nad modrou knihou.
Nadherny predmet. Vynikajuco odprednasany a napln velmi zaujimava. Naucil som sa ohromne mnozstvo novych, zaujimavych poznatkov. Odteraz mozem mnohe veci riesit ovela (ale naozaj ovela) efektivnejsie a s velkym nadhladom a prehladom. Jeden z najlepsich predmetov ake som kedy mal (mozno najlepsi).
Vyjadrenia učiteľov k výsledkom: