Prihlásený: doc. RNDr. Marián Fecko, PhD.Odhlásiť
FAQ Výsledky

2-FTF-112 Diferenciálna geometria

Tento predmet malo zapísaných 11 študentov FMFI.

Vyjadrenia učiteľov k výsledkom:

Nový komentár

Celkové hodnotenie kvality predmetu.

Priemerná hodnota: 5 (dokopy 10 hlasov) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
1 z 5 hviezdičiek 0 0% 1
2 z 5 hviezdičiek 0 0% 2
3 z 5 hviezdičiek 0 0% 3
4 z 5 hviezdičiek 0 0% 4
5 z 5 hviezdičiek 10 100% 5
  • Počet hlasov: 10
  • Priemer: 5.00
  • Medián: 5.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.00
Menej detailov

Ako náročná bola podľa vás preberaná látka?

Priemerná hodnota: 0.5 (dokopy 10 hlasov) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
Nepochopiteľná. 0 0% 2
Nadsadená. 5 50% 1
Akurát. 5 50% 0
Nenáročná. 0 0% -1
Triviálna. 0 0% -2
  • Počet hlasov: 10
  • Priemer: 0.50
  • Medián: 0.50
  • Smerodajná odchýlka: 0.53
Menej detailov

Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?

Priemerná hodnota: 4.6 (dokopy 10 hlasov) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
1 z 5 hviezdičiek 0 0% 1
2 z 5 hviezdičiek 1 10% 2
3 z 5 hviezdičiek 0 0% 3
4 z 5 hviezdičiek 1 10% 4
5 z 5 hviezdičiek 8 80% 5
  • Počet hlasov: 10
  • Priemer: 4.60
  • Medián: 5.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.97
Menej detailov

Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?

Zhodnoťte množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.

Priemerná hodnota: 0.8 (dokopy 10 hlasov) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
Totálny zabijak. 2 20% 2
Pomerne veľké. 4 40% 1
Akurát. 4 40% 0
Pomerne malé. 0 0% -1
Aká práca? 0 0% -2
  • Počet hlasov: 10
  • Priemer: 0.80
  • Medián: 1.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.79
Menej detailov

Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?

Priemerná hodnota: 1.9 (dokopy 10 hlasov) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
Určite áno. 9 90% 2
Skôr áno. 1 10% 1
Skôr nie. 0 0% -1
Určite nie. 0 0% -2
  • Počet hlasov: 10
  • Priemer: 1.90
  • Medián: 2.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.32
Menej detailov

Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, cvičenia a pod.) ste absolvovali?

Priemerná hodnota: 95 (dokopy 10 hlasov) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
90-100% 8 80% 100
60-90% 2 20% 75
30-60% 0 0% 45
10-30% 0 0% 20
Menej ako 10%. 0 0% 0
  • Počet hlasov: 10
  • Priemer: 95.00
  • Medián: 100.00
  • Smerodajná odchýlka: 10.54
Menej detailov

Odporučili by ste tento predmet ostatným študentom?

Priemerná hodnota: 1.8 (dokopy 10 hlasov) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
Určite áno 8 80% 2
Skôr áno 2 20% 1
Skôr nie 0 0% -1
Určite nie 0 0% -2
  • Počet hlasov: 10
  • Priemer: 1.80
  • Medián: 2.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.42
Menej detailov

Napíšte Váš názor na tento predmet. Zdôvodnite, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali.

Popíšte, čo by ste navrhli zmeniť v organizácii a obsahu tohto predmetu. Ktorá časť výučby nebola dostatočne pokrytá vhodným študijným materiálom. Môžete uviesť, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali ďalším študentom.

Komentáre:

Odporucam ho aj kvoli inemu, abstraktnejsiemu, ale o to jasnejsiemu pohladu na veci, ktore sme uz videli v bc. kurze. Samozrejme, su tu aj nove velmi zaujimave temy.

Jeden z najtazsich predmetov hlavne kvoli obrovskemu rozsahu

Bravurne ako kazdy Feckov predmet. Vyborna forma cviceni ktora donuti cloveka pozriet aspon iste minimum toho co sa prebralo, co je nutne ak sa clovek nechce velmi rychlo v prednaske totalne stratit a potom cez skuskove zosediviet nad modrou knihou.

Nadherny predmet. Vynikajuco odprednasany a napln velmi zaujimava. Naucil som sa ohromne mnozstvo novych, zaujimavych poznatkov. Odteraz mozem mnohe veci riesit ovela (ale naozaj ovela) efektivnejsie a s velkym nadhladom a prehladom. Jeden z najlepsich predmetov ake som kedy mal (mozno najlepsi).