1-FYZ-675 Lieove grupy pre fyzikov
Tento predmet malo zapísaných 10 študentov FMFI.
Celkové hodnotenie kvality predmetu.
Priemerná hodnota: 4.17 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 1 | 17% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 2 | 33% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 3 | 50% | 5 |
- Počet hlasov: 6
- Priemer: 4.17
- Medián: 4.50
- Smerodajná odchýlka: 1.17
Ako náročná bola podľa vás preberaná látka?
Priemerná hodnota: 0.83 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Nepochopiteľná. | 0 | 0% | 2 |
Nadsadená. | 5 | 83% | 1 |
Akurát. | 1 | 17% | 0 |
Nenáročná. | 0 | 0% | -1 |
Triviálna. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 6
- Priemer: 0.83
- Medián: 1.00
- Smerodajná odchýlka: 0.41
Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?
Priemerná hodnota: 3.83 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 1 | 17% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 4 | 67% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 1 | 17% | 5 |
- Počet hlasov: 6
- Priemer: 3.83
- Medián: 4.00
- Smerodajná odchýlka: 0.98
Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?
Zhodnoťte množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.
Priemerná hodnota: 0.5 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Totálny zabijak. | 0 | 0% | 2 |
Pomerne veľké. | 3 | 50% | 1 |
Akurát. | 3 | 50% | 0 |
Pomerne malé. | 0 | 0% | -1 |
Aká práca? | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 6
- Priemer: 0.50
- Medián: 0.50
- Smerodajná odchýlka: 0.55
Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?
Priemerná hodnota: 1.67 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno. | 4 | 67% | 2 |
Skôr áno. | 2 | 33% | 1 |
Skôr nie. | 0 | 0% | -1 |
Určite nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 6
- Priemer: 1.67
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.52
Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, cvičenia a pod.) ste absolvovali?
Priemerná hodnota: 95.83 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
90-100% | 5 | 83% | 100 |
60-90% | 1 | 17% | 75 |
30-60% | 0 | 0% | 45 |
10-30% | 0 | 0% | 20 |
Menej ako 10%. | 0 | 0% | 0 |
- Počet hlasov: 6
- Priemer: 95.83
- Medián: 100.00
- Smerodajná odchýlka: 10.21
Odporučili by ste tento predmet ostatným študentom?
Priemerná hodnota: 0.83 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno | 1 | 17% | 2 |
Skôr áno | 4 | 67% | 1 |
Skôr nie | 1 | 17% | -1 |
Určite nie | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 6
- Priemer: 0.83
- Medián: 1.00
- Smerodajná odchýlka: 0.98
Napíšte Váš názor na tento predmet. Zdôvodnite, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali.
Popíšte, čo by ste navrhli zmeniť v organizácii a obsahu tohto predmetu. Ktorá časť výučby nebola dostatočne pokrytá vhodným študijným materiálom. Môžete uviesť, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali ďalším študentom.
Podľa mňa asi najnáročnejší predmet tohoto semestra. Niektoré časti učiva nie sú moc vysvetlené, pretože zasahujú až do učiva diferenciálnej geometrie, ktorá sa v 3. ročníku ale neštuduje. Predmet neodporúčam, ak sa "nekamarátite" s algebrou, je pomerne abstraktný a jeho aplikácie pravdepodobne využijú primárne teoretici a možno jadrováci/subjadrováci. Celú situáciu zachraňuje doc. Fecko, ktorý je odborník na túto problematiku a dokáže pútavo a celkom zrozumiteľne vysvetlovať.
Je to prednasane trochu chaoticky...
Predmet išiel podľa
mňa prirýchlo, a aj preto ma nebavil. Možno to bude lepšie v ďalších
rokoch, keď budú mať študenti už z Algebry 3 zvládnuté grupy. Teraz mi
to ale prišlo ako také bezcieľne tápanie po matematickej krajine, kde
človek poriadne nevie, kde je a kam smeruje. Pomohlo by preto ujasniť
účel získaných vedomostí. Nemám na mysli "Toto sa využíva v kvantovke na
popis spinu," (aj keď aj to treba) ale skôr "Predstavte si takýto
problém:... teraz si vytvoríme aparát na jeho riešenie". Problémy ktoré
sme riešili teraz, napr. na domáce úlohy, mi prišli skôr ako umelo
vykonštruované príkaldy na drilovanie sa aparátu.
Okrem toho, veľmi zle sa mi učilo z Feckovej knihy, hlavne kvôli odvolávaniu sa na poznatky z diferenciálnej geometrie.
Samozrejme, možno som úplne mimo, a len som sa mal viac učiť a nevynechávať prednášky.
Tento predmet je veľmi náročný na predstavivosť a určite nepredstavuje príjemnú oddychovku. O to však je predmet zaujímavejší a kto ho začne chápať začne žasnúť. :)
K tomuto predmetu by mala byt prerekvizita Algebra a geometria (3). Usetrilo by to asi 2 az 3 prednasky a stihlo by sa vela inych, zaujmavejsich veci.
Vyjadrenia učiteľov k výsledkom: