Prihlásený: doc. RNDr. Marián Fecko, PhD.Odhlásiť
FAQ Výsledky

1-FYZ-675 Lieove grupy pre fyzikov

Tento predmet malo zapísaných 10 študentov FMFI.

Vyjadrenia učiteľov k výsledkom:

Nový komentár

Celkové hodnotenie kvality predmetu.

Priemerná hodnota: 4.17 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
1 z 5 hviezdičiek 0 0% 1
2 z 5 hviezdičiek 1 17% 2
3 z 5 hviezdičiek 0 0% 3
4 z 5 hviezdičiek 2 33% 4
5 z 5 hviezdičiek 3 50% 5
  • Počet hlasov: 6
  • Priemer: 4.17
  • Medián: 4.50
  • Smerodajná odchýlka: 1.17
Menej detailov

Ako náročná bola podľa vás preberaná látka?

Priemerná hodnota: 0.83 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
Nepochopiteľná. 0 0% 2
Nadsadená. 5 83% 1
Akurát. 1 17% 0
Nenáročná. 0 0% -1
Triviálna. 0 0% -2
  • Počet hlasov: 6
  • Priemer: 0.83
  • Medián: 1.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.41
Menej detailov

Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?

Priemerná hodnota: 3.83 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
1 z 5 hviezdičiek 0 0% 1
2 z 5 hviezdičiek 1 17% 2
3 z 5 hviezdičiek 0 0% 3
4 z 5 hviezdičiek 4 67% 4
5 z 5 hviezdičiek 1 17% 5
  • Počet hlasov: 6
  • Priemer: 3.83
  • Medián: 4.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.98
Menej detailov

Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?

Zhodnoťte množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.

Priemerná hodnota: 0.5 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
Totálny zabijak. 0 0% 2
Pomerne veľké. 3 50% 1
Akurát. 3 50% 0
Pomerne malé. 0 0% -1
Aká práca? 0 0% -2
  • Počet hlasov: 6
  • Priemer: 0.50
  • Medián: 0.50
  • Smerodajná odchýlka: 0.55
Menej detailov

Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?

Priemerná hodnota: 1.67 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
Určite áno. 4 67% 2
Skôr áno. 2 33% 1
Skôr nie. 0 0% -1
Určite nie. 0 0% -2
  • Počet hlasov: 6
  • Priemer: 1.67
  • Medián: 2.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.52
Menej detailov

Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, cvičenia a pod.) ste absolvovali?

Priemerná hodnota: 95.83 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
90-100% 5 83% 100
60-90% 1 17% 75
30-60% 0 0% 45
10-30% 0 0% 20
Menej ako 10%. 0 0% 0
  • Počet hlasov: 6
  • Priemer: 95.83
  • Medián: 100.00
  • Smerodajná odchýlka: 10.21
Menej detailov

Odporučili by ste tento predmet ostatným študentom?

Priemerná hodnota: 0.83 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
Určite áno 1 17% 2
Skôr áno 4 67% 1
Skôr nie 1 17% -1
Určite nie 0 0% -2
  • Počet hlasov: 6
  • Priemer: 0.83
  • Medián: 1.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.98
Menej detailov

Napíšte Váš názor na tento predmet. Zdôvodnite, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali.

Popíšte, čo by ste navrhli zmeniť v organizácii a obsahu tohto predmetu. Ktorá časť výučby nebola dostatočne pokrytá vhodným študijným materiálom. Môžete uviesť, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali ďalším študentom.

Komentáre:

Podľa mňa asi najnáročnejší predmet tohoto semestra. Niektoré časti učiva nie sú moc vysvetlené, pretože zasahujú až do učiva diferenciálnej geometrie, ktorá sa v 3. ročníku ale neštuduje. Predmet neodporúčam, ak sa "nekamarátite" s algebrou, je pomerne abstraktný a jeho aplikácie pravdepodobne využijú primárne teoretici a možno jadrováci/subjadrováci. Celú situáciu zachraňuje doc. Fecko, ktorý je odborník na túto problematiku a dokáže pútavo a celkom zrozumiteľne vysvetlovať.

Je to prednasane trochu chaoticky...

Predmet išiel podľa mňa prirýchlo, a aj preto ma nebavil. Možno to bude lepšie v ďalších rokoch, keď budú mať študenti už z Algebry 3 zvládnuté grupy. Teraz mi to ale prišlo ako také bezcieľne tápanie po matematickej krajine, kde človek poriadne nevie, kde je a kam smeruje. Pomohlo by preto ujasniť účel získaných vedomostí. Nemám na mysli "Toto sa využíva v kvantovke na popis spinu," (aj keď aj to treba) ale skôr "Predstavte si takýto problém:... teraz si vytvoríme aparát na jeho riešenie". Problémy ktoré sme riešili teraz, napr. na domáce úlohy, mi prišli skôr ako umelo vykonštruované príkaldy na drilovanie sa aparátu.
Okrem toho, veľmi zle sa mi učilo z Feckovej knihy, hlavne kvôli odvolávaniu sa na poznatky z diferenciálnej geometrie.
Samozrejme, možno som úplne mimo, a len som sa mal viac učiť a nevynechávať prednášky.

Tento predmet je veľmi náročný na predstavivosť a určite nepredstavuje príjemnú oddychovku. O to však je predmet zaujímavejší a kto ho začne chápať začne žasnúť. :)

K tomuto predmetu by mala byt prerekvizita Algebra a geometria (3). Usetrilo by to asi 2 az 3 prednasky a stihlo by sa vela inych, zaujmavejsich veci.