2-FTF-130 Geometrické metódy klasickej mechaniky
Tento predmet mali zapísaní 4 študenti FMFI. K predmetu sa vyjadrilo 4 študentov (100% z 4).
Celkové hodnotenie kvality predmetu.

Priemerná hodnota: 5 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 4 | 100% | 5 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 5.00
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Ako náročná bola podľa vás preberaná látka?

Priemerná hodnota: 0 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Nepochopiteľná. | 0 | 0% | 2 |
Nadsadená. | 0 | 0% | 1 |
Akurát. | 4 | 100% | 0 |
Nenáročná. | 0 | 0% | -1 |
Triviálna. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 0.00
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?

Priemerná hodnota: 5 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 4 | 100% | 5 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 5.00
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?
Zhodnoťte množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.

Priemerná hodnota: 0 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Totálny zabijak. | 0 | 0% | 2 |
Pomerne veľké. | 0 | 0% | 1 |
Akurát. | 4 | 100% | 0 |
Pomerne malé. | 0 | 0% | -1 |
Aká práca? | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 0.00
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?

Priemerná hodnota: 2 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno. | 4 | 100% | 2 |
Skôr áno. | 0 | 0% | 1 |
Skôr nie. | 0 | 0% | -1 |
Určite nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 2.00
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, cvičenia a pod.) ste absolvovali?

Priemerná hodnota: 100 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
90-100% | 4 | 100% | 100 |
60-90% | 0 | 0% | 75 |
30-60% | 0 | 0% | 45 |
10-30% | 0 | 0% | 20 |
Menej ako 10%. | 0 | 0% | 0 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 100.00
- Medián: 100.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Odporučili by ste tento predmet ostatným študentom?

Priemerná hodnota: 1.75 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno | 3 | 75% | 2 |
Skôr áno | 1 | 25% | 1 |
Skôr nie | 0 | 0% | -1 |
Určite nie | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 1.75
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.50
Napíšte Váš názor na tento predmet. Zdôvodnite, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali.
Popíšte, čo by ste navrhli zmeniť v organizácii a obsahu tohto predmetu. Ktorá časť výučby nebola dostatočne pokrytá vhodným študijným materiálom. Môžete uviesť, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali ďalším študentom.
Páčilo sa mi to. Komu sa páčila dif. geo., toto sa bude tiež. Práce to veľa nevyžadovalo, robiť úlohy a za pár dní sa naučiť na skúšku.
Proste ďalší Feckov predmet, pre mňa o niečo zaujímavejší ako konexie. Jedinou možnou výčitkou môže pre mňa byť to, že učivo s konca semestra sa už nestíha úplne podrobne prebrať, čo v podstate bolo aj na dif. geometrii,
Predchádzajúce hodnotenie
Pozrite si hodnotenie pre obdobie Leto 2012/2013.
Vyjadrenia učiteľov k výsledkom: