2-FTF-112 Diferenciálna geometria
Tento predmet mali zapísaní 3 študenti FMFI. K predmetu sa vyjadril jeden študent (33.33% z 3).
Celkové hodnotenie kvality predmetu.
Ako náročná bola podľa vás preberaná látka?
Priemerná hodnota: 1 (dokopy 1 hlas) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Nepochopiteľná. | 0 | 0% | 2 |
Nadsadená. | 1 | 100% | 1 |
Akurát. | 0 | 0% | 0 |
Nenáročná. | 0 | 0% | -1 |
Triviálna. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 1
- Priemer: 1.00
- Medián: 1.00
Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?
Priemerná hodnota: 5 (dokopy 1 hlas) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 1 | 100% | 5 |
- Počet hlasov: 1
- Priemer: 5.00
- Medián: 5.00
Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?
Zhodnoťte množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.
Priemerná hodnota: 1 (dokopy 1 hlas) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Totálny zabijak. | 0 | 0% | 2 |
Pomerne veľké. | 1 | 100% | 1 |
Akurát. | 0 | 0% | 0 |
Pomerne malé. | 0 | 0% | -1 |
Aká práca? | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 1
- Priemer: 1.00
- Medián: 1.00
Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?
Priemerná hodnota: 2 (dokopy 1 hlas) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno. | 1 | 100% | 2 |
Skôr áno. | 0 | 0% | 1 |
Skôr nie. | 0 | 0% | -1 |
Určite nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 1
- Priemer: 2.00
- Medián: 2.00
Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, cvičenia a pod.) ste absolvovali?
Odporučili by ste tento predmet ostatným študentom?
Priemerná hodnota: 2 (dokopy 1 hlas) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno | 1 | 100% | 2 |
Skôr áno | 0 | 0% | 1 |
Skôr nie | 0 | 0% | -1 |
Určite nie | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 1
- Priemer: 2.00
- Medián: 2.00
Napíšte Váš názor na tento predmet. Zdôvodnite, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali.
Popíšte, čo by ste navrhli zmeniť v organizácii a obsahu tohto predmetu. Ktorá časť výučby nebola dostatočne pokrytá vhodným študijným materiálom. Môžete uviesť, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali ďalším študentom. K osobnostiam jednotlivých učiteľov sa vyjadrujte výhradne v otázkach venovaných konkrétnym učiteľom.
Kedze nebezali prednasky, tazko sa to da hodnotit klasickym sposobom, ale boli konzultacie raz do tyzdna, na ktorych mi doc. Fecko vysvetlil vsetko, co som nepochopil pocas samostudia. Diferencialna geometria je zaujimavy predmet, no sylabus je velmi objemny, aspon na mna toho bolo dost ucenia ku skuske (2 tyzdne), nehovoriac o domacich ulohach. Pre buducich stvrtakov: predmet by som odporucil zapisat kazdemu adeptovi teoretickej fyziky.
Predchádzajúce hodnotenie
Pozrite si hodnotenie pre obdobie Zima 2014/2015.
Vyjadrenia učiteľov k výsledkom: