1-FYZ-677 Matematická fyzika
Tento predmet malo zapísaných 7 študentov FMFI. K predmetu sa vyjadrilo 4 študentov (57.14% z 7).
Celkové hodnotenie kvality predmetu.
Priemerná hodnota: 4.75 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 1 | 25% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 3 | 75% | 5 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 4.75
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.50
Ako náročná bola podľa vás preberaná látka?
Priemerná hodnota: 0 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Nepochopiteľná. | 0 | 0% | 2 |
Nadsadená. | 0 | 0% | 1 |
Akurát. | 4 | 100% | 0 |
Nenáročná. | 0 | 0% | -1 |
Triviálna. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 0.00
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?
Priemerná hodnota: 4.75 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 1 | 25% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 3 | 75% | 5 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 4.75
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.50
Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?
Zhodnoťte množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.
Priemerná hodnota: 0.25 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Totálny zabijak. | 0 | 0% | 2 |
Pomerne veľké. | 1 | 25% | 1 |
Akurát. | 3 | 75% | 0 |
Pomerne malé. | 0 | 0% | -1 |
Aká práca? | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 0.25
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.50
Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?
Priemerná hodnota: 1.67 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno. | 2 | 67% | 2 |
Skôr áno. | 1 | 33% | 1 |
Skôr nie. | 0 | 0% | -1 |
Určite nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 3
- Priemer: 1.67
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.58
Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, cvičenia a pod.) ste absolvovali?
Priemerná hodnota: 100 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
90-100% | 4 | 100% | 100 |
60-90% | 0 | 0% | 75 |
30-60% | 0 | 0% | 45 |
10-30% | 0 | 0% | 20 |
Menej ako 10%. | 0 | 0% | 0 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 100.00
- Medián: 100.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Odporučili by ste tento predmet ostatným študentom?
Priemerná hodnota: 1.75 (dokopy 4 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno | 3 | 75% | 2 |
Skôr áno | 1 | 25% | 1 |
Skôr nie | 0 | 0% | -1 |
Určite nie | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 4
- Priemer: 1.75
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.50
Napíšte Váš názor na tento predmet. Zdôvodnite, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali.
Popíšte, čo by ste navrhli zmeniť v organizácii a obsahu tohto predmetu. Ktorá časť výučby nebola dostatočne pokrytá vhodným študijným materiálom. Môžete uviesť, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali ďalším študentom. K osobnostiam jednotlivých učiteľov sa vyjadrujte výhradne v otázkach venovaných konkrétnym učiteľom.
Tento predmet je asi najnarocnejsi, ktory som absolvoval. Latka je pomerne narocna, ale potrebna ako zaklad pre buducich teoretickych fyzikov. Ti by to mali brat ako pivinnu jazdu. Zvysku to odporucam, iba ak su velky nadsenci algebry.
Nevyhnutnosť pre budúcich teoretikov. Predmet trošku trpí novotou a mal by som pár výčitiek:
- jednou je to, že predmet ešte trošku trpí horšou koncepciou -
občas sa na čosi zabudlo a potom sa to dopĺňalo, alebo sa to prehodilo, v
princípe nič strašné, ale občas vás to zastaví v postupe učenia, lebo
vám to nedáva dobrý zmysel
- toto je vec názoru, ale podľa mňa by sa mohli niektoré veci
spraviť rigoróznejšie, namiesto "ukazovania rukami". Trošku by sa isté
veci vyjasnili
Inak je to super predmet, dobre vysvetlený a som si istý, že budúci rok to bude o triedu lepšie
Myslim, ze po absolvovani naozaj dokazem pracovat so vsetkym, co je v osnove. Vynikajuce su prednasky aj cvicenia, kde studenti referuju domace ulohy.
Tento predmet je pre
motivovanych studentov, ktori by sa radi dozvedeli uvodne pojmy z
diferencialnej geometrie a z teorie grup (hlavne tych Lieovych) s
aplikaciami vo fyzike. Vzhladom na fakt, ze doc. Fecko tento predmet
ucil prvy rok a musel v nom vhodne sklbit cast prednasok z teorie
Lieovych grup a Diferencialnej geometrie, tento udel zvladol bravurne.
Boli tam chybicky krasy, ako ked napr. zabudol nieco povedat na
prednaske, a potom to zrazu vsunul o nejaky cas neskor do svojho vykladu
(co pre studenta stretajuceho sa s touto nie zrovna lahkou abstraktnou
matematikou po prvy raz, moze posobit trochu chaoticky), ale vzhladom na
jeho schopnost intuitivne podat castokrat narocne pojmy a fakt, ze to
bola jeho premiera, je mu milosrdne odpustene.
Kurz bezi podla knihy, ktoru napisal a preberie sa zopar kapitol z
nej. Cvicenia su robene formou - vyber si (priklad), sprav doma,
odprednasaj pred spoluziakmi - ktora sa ukazala byt, aspon v mojom
pripade, velmi efektivna.
Predmet moze byt pre niektorych ludi narocny. Doc. Fecko ani zdaleka
nelipne na matematickej rigoroznosti a ak uz aj tvrdenia na prednaskach
dokazuje, vacsinou skor len na intuitivnej (avsak logicky korektnej)
urovni.
Na prednaskach sa obcas ide rychlym tempom, ale povie sa vsetko
dolezite. Vyhodou je, ze su castokrat obohatene o humor doc. Fecka,
ktoreho je nemalo aj v jeho knihe.
Vyjadrenia učiteľov k výsledkom: