1-FYZ-251 Teoretická mechanika
Tento predmet malo zapísaných 49 študentov FMFI. K predmetu sa vyjadrilo 24 študentov (48.98% z 49).
Celkové hodnotenie kvality predmetu.
Priemerná hodnota: 4.46 (dokopy 24 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 1 | 4% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 1 | 4% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 1 | 4% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 4 | 17% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 17 | 71% | 5 |
- Počet hlasov: 24
- Priemer: 4.46
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 1.06
Ako náročná bola podľa vás preberaná látka?
Priemerná hodnota: 0.29 (dokopy 24 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Nepochopiteľná. | 0 | 0% | 2 |
Nadsadená. | 7 | 29% | 1 |
Akurát. | 17 | 71% | 0 |
Nenáročná. | 0 | 0% | -1 |
Triviálna. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 24
- Priemer: 0.29
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.46
Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?
Priemerná hodnota: 4.12 (dokopy 24 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 2 | 8% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 1 | 4% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 3 | 12% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 4 | 17% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 14 | 58% | 5 |
- Počet hlasov: 24
- Priemer: 4.12
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 1.30
Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?
Zhodnoťte množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.
Priemerná hodnota: 0.54 (dokopy 24 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Totálny zabijak. | 1 | 4% | 2 |
Pomerne veľké. | 11 | 46% | 1 |
Akurát. | 12 | 50% | 0 |
Pomerne malé. | 0 | 0% | -1 |
Aká práca? | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 24
- Priemer: 0.54
- Medián: 0.50
- Smerodajná odchýlka: 0.59
Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?
Priemerná hodnota: 1.88 (dokopy 24 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno. | 21 | 88% | 2 |
Skôr áno. | 3 | 12% | 1 |
Skôr nie. | 0 | 0% | -1 |
Určite nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 24
- Priemer: 1.88
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.34
Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, cvičenia a pod.) ste absolvovali?
Priemerná hodnota: 98.96 (dokopy 24 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
90-100% | 23 | 96% | 100 |
60-90% | 1 | 4% | 75 |
30-60% | 0 | 0% | 45 |
10-30% | 0 | 0% | 20 |
Menej ako 10%. | 0 | 0% | 0 |
- Počet hlasov: 24
- Priemer: 98.96
- Medián: 100.00
- Smerodajná odchýlka: 5.10
Odporučili by ste tento predmet ostatným študentom?
Priemerná hodnota: 1.38 (dokopy 24 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno | 17 | 71% | 2 |
Skôr áno | 4 | 17% | 1 |
Skôr nie | 1 | 4% | -1 |
Určite nie | 2 | 8% | -2 |
- Počet hlasov: 24
- Priemer: 1.38
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 1.24
Napíšte Váš názor na tento predmet. Zdôvodnite, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali.
Popíšte, čo by ste navrhli zmeniť v organizácii a obsahu tohto predmetu. Ktorá časť výučby nebola dostatočne pokrytá vhodným študijným materiálom. Môžete uviesť, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali ďalším študentom. K osobnostiam jednotlivých učiteľov sa vyjadrujte výhradne v otázkach venovaných konkrétnym učiteľom.
zaujímavý predmet a myslím, že je správne, že bude bývať povinný. Preberané veci sú dôležité a skúška je relatívne príjemná. Vytkol by som hodnotenie práce počas semestra. To, že sa nemôžu dávať polbody za písomky je vcelku nepríjemné a veľa ľudí na to doplatilo, drobná chyba = polovica bodov. Chápem motiváciu písomiek na každom cvičení, ale myslím, že význačne odoberali čas, ktorý sa dal využiť precvičovaním. Takisto by som ocenil viac domácich úloh. Každopádne predmet je super a veľa ma naučil a som veľmi rád, že som ho absolvoval.
Celkovo hodnotím predmet dobre, ale jednu vec by som vytkol. Ku koncu semestra už mnohí strácali motiváciu sa učiť na písomky, pretože už bolo isté, ktorým spôsobom pôjdu na skúšku. Teda na cviku to vyzeralo tak, že písomku písala ani nie polovica z nás. A možno by bolo vhodné nejako motivovať práve týchto ľudí, aby sa učili aj na ostatné písomky.
Tento predmet je veľmi dobrý. Je skvele spracovaný, skvele podaný a hoci možno trochu náročnejší, ale veľmi zaujímavý.
Skvelý predmet, výborné prednášky, pochopiteľné a prínosné cvičenia a skúška, po ktorej si človek povie, že to bol veľmi príjemný zážitok. V každom prípade je toto jeden z predmetov, ktorý má veľkú šancu, že vás nakopne a motivuje k systematickej práci.
Výborný predmet. Vysvetlia sa všetky nejasnosti z prváckej mechaniky. Prednáška ja sebestačná, systematicky vedená, spolu so 40 stranovým prehľadom predmetu úplne stačí na porozumenie aj úspešné absolvovanie skúšky.
Uroveň pravidelných písomiek nezodpovedala stupňu obtiaže preberanej látky na cvičeniach, čo pôsobilo demotivačne, avšak neúspech semestrálnej časti predmetu sa dá zachrániť opravným zápočtom počas skúškového obdobia.
Po novom povinný predmet, a je snáď každému jasné prečo. Na tomto predmete sa v podstate nič nové z fyziky nedozviete. Dozviete sa ale veľa z tej matematickej stránky. Podstatou tohoto predmetu je osvojenie si nového a efektívnejšieho matematického aparátu na riešenie pre druhákov už známych fyzikálnych modelov. Prednášky sú pripravené aj odprednášané poctivo, cviká podobne. Predmet je hodnotený spravodlivo, cvičiaci aj prednášajúci sú ochotní viesť konzultácie, ak vám je niečo nejasné. Rozhodne odporúčam na konzultácie chodiť, lebo nejasných veci bude spočiatku dosť. Okrem poctivej práce sú to aj konzultácie počas semestra vďaka ktorým som spravil skúšku z tohoto predmetu.
Velmi zaujimavy predmet, ktory uz priblizuje drsnu fyziku. Obsah bol niekedy narocnejsie no jakmile pochopite zakladnym principom tak sa vam otvoria dvere do nadherneho sveta teoretickej mechaniky
Tento predmet sa stal povinným iba tento semester. Úprimne ľutujem všetkých ľudí, ktorí si toto neplánovali zapísať rovnako ako ja a po zmene študíjneho plánu sme proste museli. Môžem povedať, že sa mi to veľmi nepáči nakoľko sa jedná o veľmi špecializovaný predmet a pre budúcich meteorológov a experimentálnych fyzikov nie až tak podstatný.
Zatiaľ najzaujímavejší predmet na mojom odbore! Človek tu pochopí súvislosti a metódy cvičené v Teoretickej mechanike používa na ostatných predmetoch už tom istom semestri. Ešte treba dodať, že bodovací systém sa zdal na začíatku trochu prehnane prísny a nezvládnutelný. Ale netreba sa desiť, B-forma je (ak človek cez semester pracoval) zvláduteľná a nevezme to človeku ani toľko času zo skúškového.
najlepší predmet tohto semestra :)
Úplne úžasný predmet, keby bol každý predmet na matfyze takto učený, hneď by sme mohli byť v hodnoteniach fakúlt oveľa vyššie :)
Predmet je takmer
čisto teoretický, a teda je potenciálnym strašiakom a oceánom nudy.
Našťastie je však skvelo odučený a nie je dôvod obávať sa, že na hodine
zaspíte. Pre skôr prakticky založených môže byť tento predmet príliš
abstraktný. Čo ešte dodať? Asi len toľko, že by si mali brať iní
vyučujúci z tohoto predmetu príklad. Látka je podaná zrozumiteľne,
odborne a pútavo.
K hodnoteniu len dodám, že docent Fecko trochu neodhadol správanie
študentov. Bolo jasné, že na skúšku spôsobom B sa dostanú hlavne ľudia,
ktorí mali cez semester problémy s písomkami, a nie tí, čo si veria a
nechcú mrhať čas cvičeniami (takto to bolo plánované). Počas skúškového
obdobia sa preto trochu zmenili pravidlá. Neviem, či spôsoby A a B
fungovali aj predtým, ale zdá sa, že táto metóda má svoje trhliny.
Pekne prijemne hodiny, dobre vysvetlene
Predchádzajúce hodnotenie
Pozrite si hodnotenie pre obdobie Zima 2014/2015.
Vyjadrenia učiteľov k výsledkom: