1-FYZ-677 Matematická fyzika
Tento predmet malo zapísaných 9 študentov FMFI. K predmetu sa vyjadrilo 5 študentov (55.56% z 9).
Celkové hodnotenie kvality predmetu.
Priemerná hodnota: 4.4 (dokopy 5 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 1 | 20% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 1 | 20% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 3 | 60% | 5 |
- Počet hlasov: 5
- Priemer: 4.40
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.89
Ako náročná bola podľa vás preberaná látka?
Priemerná hodnota: 1.2 (dokopy 5 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Nepochopiteľná. | 2 | 40% | 2 |
Nadsadená. | 2 | 40% | 1 |
Akurát. | 1 | 20% | 0 |
Nenáročná. | 0 | 0% | -1 |
Triviálna. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 5
- Priemer: 1.20
- Medián: 1.00
- Smerodajná odchýlka: 0.84
Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?
Priemerná hodnota: 4.2 (dokopy 5 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 1 | 20% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 1 | 20% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 3 | 60% | 5 |
- Počet hlasov: 5
- Priemer: 4.20
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 1.30
Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?
Zhodnoťte množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.
Priemerná hodnota: 0.4 (dokopy 5 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Totálny zabijak. | 0 | 0% | 2 |
Pomerne veľké. | 2 | 40% | 1 |
Akurát. | 3 | 60% | 0 |
Pomerne malé. | 0 | 0% | -1 |
Aká práca? | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 5
- Priemer: 0.40
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.55
Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?
Priemerná hodnota: 1 (dokopy 5 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno. | 2 | 40% | 2 |
Skôr áno. | 2 | 40% | 1 |
Skôr nie. | 1 | 20% | -1 |
Určite nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 5
- Priemer: 1.00
- Medián: 1.00
- Smerodajná odchýlka: 1.22
Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, cvičenia a pod.) ste absolvovali?
Priemerná hodnota: 95 (dokopy 5 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
90-100% | 4 | 80% | 100 |
60-90% | 1 | 20% | 75 |
30-60% | 0 | 0% | 45 |
10-30% | 0 | 0% | 20 |
Menej ako 10%. | 0 | 0% | 0 |
- Počet hlasov: 5
- Priemer: 95.00
- Medián: 100.00
- Smerodajná odchýlka: 11.18
Odporučili by ste tento predmet ostatným študentom?
Priemerná hodnota: 0.4 (dokopy 5 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno | 1 | 20% | 2 |
Skôr áno | 2 | 40% | 1 |
Skôr nie | 2 | 40% | -1 |
Určite nie | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 5
- Priemer: 0.40
- Medián: 1.00
- Smerodajná odchýlka: 1.34
Napíšte Váš názor na tento predmet. Zdôvodnite, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali.
Popíšte, čo by ste navrhli zmeniť v organizácii a obsahu tohto predmetu. Ktorá časť výučby nebola dostatočne pokrytá vhodným študijným materiálom. Môžete uviesť, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali ďalším študentom. K osobnostiam jednotlivých učiteľov sa vyjadrujte výhradne v otázkach venovaných konkrétnym učiteľom.
učivo mi prišlo veľmi abstraktné, a preto náročné. Chýbalo mi počas semestra viac konkrétnych problémov. Dlho som si nedokázal zvyknúť na knihu pána docenta a to mi sťažovalo prácu.
Dosť ťažký predmet. Na môj vkus príliš abstraktný.
Páčil sa my systém, že sme na hodinách prezentovali doma vypracované DÚ. Nútilo nás to pozrieť si poriadne učivo aj doma.
+ Je veľká škoda, že
sme nestihli dokončiť všetko, čo bolo v sylaboch, ale nemôžem sa
sťažovať. Všetko bolo vysvetlené dôkladne a vtipne. Až postupne uvidíme,
koľko z toho sa nám zíde, ale nepochybujem, že veľa. Ja osobne mám
napríklad konečne presnú predstavu o tom ako vyzerá dôkaz bez omáčky, na
akú sme zvyknutí z matematiky.
+ Namiesto skrípt je k dispozícii kniha, ktorú kurz presne sleduje a
je v nej všetko, čo treba vedieť, takisto perfektne vysvetlené (a
takisto tu a tam aj nejaký ten Feckov vtip)
+ Spočiatku ma verejné výstupy na cvičeniach netešili, ale teraz si
pochvaľujem aj tie. Človek si dopredu pripravil príklad, pochopil ho,
vypočítal a vysvetlil ostatným. Znamenalo to, že si musel dobre
premyslieť, či naozaj všetkému porozumel a že sa naučil hovoriť triede v
podmienkach, kde mu nikto hlavu neodhryzne.
- Na tomto predmete sa maká. Kto na to príde uprostred semestra, toho možno jedine ľutovať.
Predchádzajúce hodnotenie
Pozrite si hodnotenie pre obdobie Zima 2015/2016.
Vyjadrenia učiteľov k výsledkom: