1-FYZ-251 Teoretická mechanika
Tento predmet malo zapísaných 51 študentov FMFI. K predmetu sa vyjadrilo 27 študentov (52.94% z 51).
Celkové hodnotenie kvality predmetu.
Priemerná hodnota: 4.58 (dokopy 26 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 1 | 4% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 2 | 8% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 4 | 15% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 19 | 73% | 5 |
- Počet hlasov: 26
- Priemer: 4.58
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.81
Ako náročná bola podľa vás preberaná látka?
Priemerná hodnota: 0.37 (dokopy 27 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Nepochopiteľná. | 1 | 4% | 2 |
Nadsadená. | 8 | 30% | 1 |
Akurát. | 18 | 67% | 0 |
Nenáročná. | 0 | 0% | -1 |
Triviálna. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 27
- Priemer: 0.37
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.56
Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?
Priemerná hodnota: 4.19 (dokopy 27 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 2 | 7% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 2 | 7% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 3 | 11% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 2 | 7% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 18 | 67% | 5 |
- Počet hlasov: 27
- Priemer: 4.19
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 1.33
Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?
Zhodnoťte množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.
Priemerná hodnota: 0.48 (dokopy 27 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Totálny zabijak. | 2 | 7% | 2 |
Pomerne veľké. | 9 | 33% | 1 |
Akurát. | 16 | 59% | 0 |
Pomerne malé. | 0 | 0% | -1 |
Aká práca? | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 27
- Priemer: 0.48
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.64
Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?
Priemerná hodnota: 1.63 (dokopy 27 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno. | 19 | 70% | 2 |
Skôr áno. | 7 | 26% | 1 |
Skôr nie. | 1 | 4% | -1 |
Určite nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 27
- Priemer: 1.63
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.69
Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, cvičenia a pod.) ste absolvovali?
Priemerná hodnota: 93.52 (dokopy 27 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
90-100% | 20 | 74% | 100 |
60-90% | 7 | 26% | 75 |
30-60% | 0 | 0% | 45 |
10-30% | 0 | 0% | 20 |
Menej ako 10%. | 0 | 0% | 0 |
- Počet hlasov: 27
- Priemer: 93.52
- Medián: 100.00
- Smerodajná odchýlka: 11.16
Odporučili by ste tento predmet ostatným študentom?
Priemerná hodnota: 1.3 (dokopy 27 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno | 20 | 74% | 2 |
Skôr áno | 2 | 7% | 1 |
Skôr nie | 3 | 11% | -1 |
Určite nie | 2 | 7% | -2 |
- Počet hlasov: 27
- Priemer: 1.30
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 1.35
Napíšte Váš názor na tento predmet. Zdôvodnite, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali.
Popíšte, čo by ste navrhli zmeniť v organizácii a obsahu tohto predmetu. Ktorá časť výučby nebola dostatočne pokrytá vhodným študijným materiálom. Môžete uviesť, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali ďalším študentom. K osobnostiam jednotlivých učiteľov sa vyjadrujte výhradne v otázkach venovaných konkrétnym učiteľom.
Najlepší predmet za tieto 3 semestre. Obsah velmi zaujímavý. Velmi som si to užíval. Prvý krát som sa na tejto škole cítil, že aha spomínam si prečo som sem vlastne prišiel. Nemyslím si že treba niečo meniť. celé je to učené dobre.
Jeden z
najzaujímavejších predmetov. Krásne spojené pozorovania z reálneho sveta
s matematikou. Úžasne odprednášané a tento predmet je potešením sa
učiť, pretože všetko pekne do seba zapadá. Veľmi pomohla dvojsemestrová
mechanika, takže s mnoho javmi v zjednodušenej podobe sme sa stretli už
predtým a bolo jednoduchšie ich pochopiť. Cvičenia boli veľmi dobré,
hoci niektoré ukážkové dvojhodinové príklady by som dal na domácu úlohu
si ich prečítať a naštudovať, a nie ich robiť zdĺhavo na cviku na
tabuľu. Ale nie je to veľký problém. Tento predmet mi tiež veľmi vedel
pomôcť pri štúdiu elektromagnetizmu, vďaka indexovke a pod. si človek
následne vie veľa vecí odvodiť, a celkovo tento predmet dá každému
fyzikovi veľmi veľa. Plne súhlasím s "povinnosťou" tohoto predmetu.
pre budúcich druhákov: skriptá od Braňa Rabatína na stránke teoretickej mechaniky sú takou nutnosťou na skúške.
Pri tomto predmete mám zmiešané pocity. Prednášané a preberané veci sú zaujímavé, ale má to svoje ALE!
Požiadavky na zápočet 15/25 bodov mi príde veľa, odjakživa stačí na
Ečko 50%, prečo by teda nemala na zápočet stačiť len polovica bodov?
Písomná časť skúšky detto.
Tiež sa mi nepáči, že je ústna skúška povinná. Možno sme sa pokazili
inými predmetmi, kde je ústna skúška čosi ako luxus. V podstate skoro
všade si môžme vybrať či ju chceme absolvovať a polepšiť si alebo nám
stačí hodnotenie, ktoré nám náleží z písomky + semestra... Toto neviem
teda posúdiť, no jednoznačne by sa mali vziať do úvahy minimá semestra a
písomky... (hlavne keď 40% ľudí neurobí zápočet a nemôže ísť na
skúšku... niekde zrejme chyba bude...)
Zaujímavý a zároveň náročnosťou adekvátny, veľmi prijateľne a názorne odprednášaný, tempo by podľa môjho názoru niekedy mohlo byť vyššie.
Tento predmet by potreboval viac cvičení. Nie na všetko, čo sa prebralo na prednáškach, bol na cvičeniach čas (hlavne pružná časť kontinua sa nestihla vôbec).
Skvely predmet, kvalitou jednoznacne najlepsi v tomto semestri. Na prednasky chodili skoro vsetci. Ucivo velmi zaujimave.
Na cvika by kludne mohlo byt o hodinu casu viac, nikdy sa totiz
nestihalo dobrat to co sa malo a verim ze aj par prikladov naviac by
neuskodilo, kedze z predmetu presla asi len polka ludi.
Zatiaľ najkvalitnejší predmet.
Myslím si že výučba by mohla byť mierne zefektívnená presunom témy pohybu v neinerciálnej vzťažnej sústave do predmetu Mechanika. Príslušné príklady sú skôr dôležité kvôli matematickému aparátu než fyzikálnej podstate, a teda ich považujem za necitlivé na takýto presun.
Mohol by sa zmeniť systém hodnotenia počas semestra, ktoré pozostáva iba z malých dvojbodových písomiek. Myslím, že to neodráža objektívne vedomosti študentov, pretože aj za malú výpočtovú chybu človek stratí 50% bodov a už sa v priemere nedostane ku skúške (keďže na to bolo treba 60%). Ak by bolo menej väčších písomiek, alebo aspoň tak ako na iných predmetoch midterm a endterm + písomky na cvikách, bolo by to určite lepšie.
Neviem, asi len strucne a uprimne, predmet je prednasany vyborne o tom ziadna, ale tie cvicenia su myslim si v zalostnom stave, jasne som jeden z mnoha ktory sa stazuje ale ja som aj jeden z tych a nieje nas malo, ktory ked su pod stresom robia chyby. Aby to ci sa dostanem na skusku zalezalo od toho ci sa pomylim ked som pod natlakom sa mi zda nefer, istotne je argument ze treba nad tym sediet tak dlho aby som si v tom bol isty, lenze ono ani nieje iste z coho tie pisomky na cviceniach budu, ano mame nejaku chabu domacu ulohu kde si mozeme precvicit znalosti z cviceni ale najmenej 4 krat sa pocas semestra stalo ze pisomka s ulohou ani len nesuvisela, to je na potlesk...
Predchádzajúce hodnotenie
Pozrite si hodnotenie pre obdobie Zima 2015/2016.
Vyjadrenia učiteľov k výsledkom: