1-FYZ-677/15 Matematická fyzika
Tento predmet malo zapísaných 6 študentov FMFI. K predmetu sa vyjadrilo 5 študentov (83.33% z 6).
Celkové hodnotenie kvality predmetu.
Priemerná hodnota: 4.8 (dokopy 5 hlasov) Viac detailov
| Možnosť | hlasov | podiel | V |
|---|---|---|---|
| 1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
| 2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
| 3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
| 4 z 5 hviezdičiek | 1 | 20% | 4 |
| 5 z 5 hviezdičiek | 4 | 80% | 5 |
- Počet hlasov: 5
- Priemer: 4.80
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.45
Ako náročná bola podľa vás preberaná látka?
Priemerná hodnota: 0.2 (dokopy 5 hlasov) Viac detailov
| Možnosť | hlasov | podiel | V |
|---|---|---|---|
| Nepochopiteľná. | 0 | 0% | 2 |
| Nadsadená. | 1 | 20% | 1 |
| Akurát. | 4 | 80% | 0 |
| Nenáročná. | 0 | 0% | -1 |
| Triviálna. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 5
- Priemer: 0.20
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.45
Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?
Priemerná hodnota: 4.6 (dokopy 5 hlasov) Viac detailov
| Možnosť | hlasov | podiel | V |
|---|---|---|---|
| 1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
| 2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
| 3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
| 4 z 5 hviezdičiek | 2 | 40% | 4 |
| 5 z 5 hviezdičiek | 3 | 60% | 5 |
- Počet hlasov: 5
- Priemer: 4.60
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.55
Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?
Zhodnoťte množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.
Priemerná hodnota: 0.2 (dokopy 5 hlasov) Viac detailov
| Možnosť | hlasov | podiel | V |
|---|---|---|---|
| Totálny zabijak. | 0 | 0% | 2 |
| Pomerne veľké. | 1 | 20% | 1 |
| Akurát. | 4 | 80% | 0 |
| Pomerne malé. | 0 | 0% | -1 |
| Aká práca? | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 5
- Priemer: 0.20
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.45
Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?
Priemerná hodnota: 1.4 (dokopy 5 hlasov) Viac detailov
| Možnosť | hlasov | podiel | V |
|---|---|---|---|
| Určite áno. | 2 | 40% | 2 |
| Skôr áno. | 3 | 60% | 1 |
| Skôr nie. | 0 | 0% | -1 |
| Určite nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 5
- Priemer: 1.40
- Medián: 1.00
- Smerodajná odchýlka: 0.55
Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, cvičenia a pod.) ste absolvovali?
Priemerná hodnota: 100 (dokopy 5 hlasov) Viac detailov
| Možnosť | hlasov | podiel | V |
|---|---|---|---|
| 90-100% | 5 | 100% | 100 |
| 60-90% | 0 | 0% | 75 |
| 30-60% | 0 | 0% | 45 |
| 10-30% | 0 | 0% | 20 |
| Menej ako 10%. | 0 | 0% | 0 |
- Počet hlasov: 5
- Priemer: 100.00
- Medián: 100.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Odporučili by ste tento predmet ostatným študentom?
Priemerná hodnota: 1.8 (dokopy 5 hlasov) Viac detailov
| Možnosť | hlasov | podiel | V |
|---|---|---|---|
| Určite áno | 4 | 80% | 2 |
| Skôr áno | 1 | 20% | 1 |
| Skôr nie | 0 | 0% | -1 |
| Určite nie | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 5
- Priemer: 1.80
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.45
Napíšte Váš názor na tento predmet. Zdôvodnite, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali.
Popíšte, čo by ste navrhli zmeniť v organizácii a obsahu tohto predmetu. Ktorá časť výučby nebola dostatočne pokrytá vhodným študijným materiálom. Môžete uviesť, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali ďalším študentom. K osobnostiam jednotlivých učiteľov sa vyjadrujte výhradne v otázkach venovaných konkrétnym učiteľom.
Je to veľmi zaujímavý predmet, ale nepáčil sa mi systém cvičení, kde sme si my pripravovali príklady. Okrem toho, dať takto náročný predmet večer o 18:10 (prednáška) je značne nepraktické.
Pacil sa mi sposob
ako bol predmet vedeny. Nezachadzali sme do detailov, co povazujem za
stastnejsiu volbu. Osobne hodnotim tento predmet ako jeden z najlepsich
ktore som na matfyze navstevoval.
Ako problem som vnimal casove zasadenie hodin v rozvrhu. O 19 00 som mal realny problem nezaspat.
Vyjadrenia učiteľov k výsledkom: