1-FYZ-251/15 Teoretická mechanika
Tento predmet malo zapísaných 45 študentov FMFI. K predmetu sa vyjadrilo 21 študentov (46.67% z 45).
Celkové hodnotenie kvality predmetu.
Priemerná hodnota: 4.9 (dokopy 21 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 2 | 10% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 19 | 90% | 5 |
- Počet hlasov: 21
- Priemer: 4.90
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.30
Ako náročná bola podľa vás preberaná látka?
Priemerná hodnota: 0.05 (dokopy 21 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Nepochopiteľná. | 0 | 0% | 2 |
Nadsadená. | 2 | 10% | 1 |
Akurát. | 18 | 86% | 0 |
Nenáročná. | 1 | 5% | -1 |
Triviálna. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 21
- Priemer: 0.05
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.38
Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?
Priemerná hodnota: 4.71 (dokopy 21 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 6 | 29% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 15 | 71% | 5 |
- Počet hlasov: 21
- Priemer: 4.71
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.46
Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?
Zhodnoťte množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.
Priemerná hodnota: 0.24 (dokopy 21 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Totálny zabijak. | 0 | 0% | 2 |
Pomerne veľké. | 5 | 24% | 1 |
Akurát. | 16 | 76% | 0 |
Pomerne malé. | 0 | 0% | -1 |
Aká práca? | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 21
- Priemer: 0.24
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.44
Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?
Priemerná hodnota: 1.81 (dokopy 21 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno. | 19 | 90% | 2 |
Skôr áno. | 1 | 5% | 1 |
Skôr nie. | 1 | 5% | -1 |
Určite nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 21
- Priemer: 1.81
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.68
Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, cvičenia a pod.) ste absolvovali?
Priemerná hodnota: 97.5 (dokopy 20 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
90-100% | 18 | 90% | 100 |
60-90% | 2 | 10% | 75 |
30-60% | 0 | 0% | 45 |
10-30% | 0 | 0% | 20 |
Menej ako 10%. | 0 | 0% | 0 |
- Počet hlasov: 20
- Priemer: 97.50
- Medián: 100.00
- Smerodajná odchýlka: 7.69
Odporučili by ste tento predmet ostatným študentom?
Priemerná hodnota: 1.86 (dokopy 21 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno | 18 | 86% | 2 |
Skôr áno | 3 | 14% | 1 |
Skôr nie | 0 | 0% | -1 |
Určite nie | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 21
- Priemer: 1.86
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.36
Napíšte Váš názor na tento predmet. Zdôvodnite, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali.
Popíšte, čo by ste navrhli zmeniť v organizácii a obsahu tohto predmetu. Ktorá časť výučby nebola dostatočne pokrytá vhodným študijným materiálom. Môžete uviesť, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali ďalším študentom. K osobnostiam jednotlivých učiteľov sa vyjadrujte výhradne v otázkach venovaných konkrétnym učiteľom.
Skvelý predmet, ktorý mi pripomenul prečo som na matfyze. Prednášky sú naozaj skvelé, dobre podané a niekdy som mal až zimomriavky.
najoblubenejsi predmet tento semester !!
TM ma najlepsi system znamkovania, podla mna by viac predmetov malo by takto,
Skvela organizacia predmetu, velmi zaujimave prednasky, nim dobre prisposobene cvicenia. Jedine si myslim, ze trochu prisne hodnotenie zapoctu bolo, na pripustenie ku skuske, stacilo sa parkrat pomylit a uz by som mala nedostatocny pocet bodov. Ale to ma na druhej strane nutilo sa priebezne pripravovat pocas semestra.
Obsah predmetu bol dôležitý a záživný. Čo sa týka hodnotenia, to bolo dosť subjektívne. Nešlo totiž o to aké výsledky mal žiak cez semester na malých písomkách, ale len či prešiel. Rovnako to bolo aj s písomnou časťou skúšky a všetko sa rozhodlo iba na ústnej. Čo mi dosť znepríjemňovalo semester a dovolím si povedať aj ostatným, bolo ustavične vyrušovanie jedného žiaka hlavne počas písomiek hlasným smrkaním. Dialo sa to na všetkých prednáškach a cvičeniach a hrozne to rozptilovalo. Príde mi že by sa nemalo vždy prispôsobovať jednotlivcom na úkor väčšiny.
Vyjadrenia učiteľov k výsledkom: