2-FTF-112/15 Matematická fyzika (2)
Tento predmet mali zapísaní 4 študenti FMFI. K predmetu sa vyjadrili 3 študenti (75% z 4).
Celkové hodnotenie kvality predmetu.
Priemerná hodnota: 5 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 3 | 100% | 5 |
- Počet hlasov: 3
- Priemer: 5.00
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Ako náročná bola podľa vás preberaná látka?
Priemerná hodnota: 0 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Nepochopiteľná. | 0 | 0% | 2 |
Nadsadená. | 0 | 0% | 1 |
Akurát. | 3 | 100% | 0 |
Nenáročná. | 0 | 0% | -1 |
Triviálna. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 3
- Priemer: 0.00
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?
Priemerná hodnota: 4.67 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 1 | 33% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 2 | 67% | 5 |
- Počet hlasov: 3
- Priemer: 4.67
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.58
Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?
Zhodnoťte množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.
Priemerná hodnota: 0 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Totálny zabijak. | 0 | 0% | 2 |
Pomerne veľké. | 0 | 0% | 1 |
Akurát. | 3 | 100% | 0 |
Pomerne malé. | 0 | 0% | -1 |
Aká práca? | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 3
- Priemer: 0.00
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Koľko hodín práce ste v priemere týždenne venovali tomuto predmetu?
Priemerná hodnota: 3 (dokopy 2 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Hodinu a menej. | 0 | 0% | 1 |
Dve hodiny. | 1 | 50% | 2 |
Štyri hodiny. | 1 | 50% | 4 |
Osem hodín. | 0 | 0% | 8 |
Nežijem ničím iným. | 0 | 0% | 16 |
- Počet hlasov: 2
- Priemer: 3.00
- Medián: 3.00
- Smerodajná odchýlka: 1.41
Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?
Priemerná hodnota: 1.33 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno. | 1 | 33% | 2 |
Skôr áno. | 2 | 67% | 1 |
Skôr nie. | 0 | 0% | -1 |
Určite nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 3
- Priemer: 1.33
- Medián: 1.00
- Smerodajná odchýlka: 0.58
Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, cvičenia a pod.) ste absolvovali?
Priemerná hodnota: 100 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
90-100% | 3 | 100% | 100 |
60-90% | 0 | 0% | 75 |
30-60% | 0 | 0% | 45 |
10-30% | 0 | 0% | 20 |
Menej ako 10%. | 0 | 0% | 0 |
- Počet hlasov: 3
- Priemer: 100.00
- Medián: 100.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Napíšte Váš názor na tento predmet.
Popíšte, čo by ste navrhli zmeniť v organizácii a obsahu tohto predmetu. Ktorá časť výučby nebola dostatočne pokrytá vhodným študijným materiálom. Môžete uviesť, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali ďalším študentom. K osobnostiam jednotlivých učiteľov sa vyjadrujte výhradne v otázkach venovaných konkrétnym učiteľom.
Veľmi zaujímavý, pekný no aj náročný predmet. Každotýždnové prezentácie príkladov nás nenechali vychladnúť, no témy boli zaujímavé. Prednášky boli tiež super, dakedy sa stalo, že sme ešte po prednáške všetci zabudli na čas a rozprávali sa o kadejakej vektorovej analýze. Super! Skúška bola ťažká, teda ťažké bolo si utmeliť myšlienky. Na konci semestra sa toho dosť nakopilo, a než som si prešiel všetky poznámky, cvičenia, tak nemalé množstvo času prišlo. Varujem študentov, aby si vyčlenili minimálne týžden učenia(asi je aj málo) počas skúškového, len na tento predmet. No keď to všetko zacvakne, je to príjemný pocit.
This course is
perfect as it is right now, no cons. It has a balance between great
material exposition on the lectures and interesting excercises for
homeworks.
Would recommend it for anyone who is going to work in the theoretical physics field.
Podľa môjho názoru je to naozaj skvelý predmet (konkrétne celá séria prednášok z Matematickej Fyziky od pána Doc. Fecka). Materiál je veľmi dobre vysvetlený, či už v knižke alebo na prednáškach. Prezentácia domácich úloch pred tabuľou síce pridáva veľa stresu, ale je to skvelá príležitosť naučiť sa s takýmto stresom bojovať a pracovať trochu na prezentačných zručnostiach a celkovo, tento predmet ma naučil nebáť sa desivo znejúcich vecí a nový spôsob rozmýšľania nad problémami.
Vyjadrenia učiteľov k výsledkom: