1-FYZ-251/15 Teoretická mechanika
Tento predmet malo zapísaných 18 študentov FMFI. K predmetu sa vyjadrilo 12 študentov (66.67% z 18).
Celkové hodnotenie kvality predmetu.
Priemerná hodnota: 4.92 (dokopy 12 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 1 | 8% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 11 | 92% | 5 |
- Počet hlasov: 12
- Priemer: 4.92
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.29
Ako náročná bola podľa vás preberaná látka?
Priemerná hodnota: 0.08 (dokopy 12 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Nepochopiteľná. | 0 | 0% | 2 |
Nadsadená. | 1 | 8% | 1 |
Akurát. | 11 | 92% | 0 |
Nenáročná. | 0 | 0% | -1 |
Triviálna. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 12
- Priemer: 0.08
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.29
Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?
Priemerná hodnota: 4.75 (dokopy 12 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 1 | 8% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 1 | 8% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 10 | 83% | 5 |
- Počet hlasov: 12
- Priemer: 4.75
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.62
Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?
Zhodnoťte množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.
Priemerná hodnota: 0.08 (dokopy 12 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Totálny zabijak. | 0 | 0% | 2 |
Pomerne veľké. | 2 | 17% | 1 |
Akurát. | 9 | 75% | 0 |
Pomerne malé. | 1 | 8% | -1 |
Aká práca? | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 12
- Priemer: 0.08
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.51
Koľko hodín práce ste v priemere týždenne venovali tomuto predmetu?
Priemerná hodnota: 2.73 (dokopy 11 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Hodinu a menej. | 0 | 0% | 1 |
Dve hodiny. | 7 | 64% | 2 |
Štyri hodiny. | 4 | 36% | 4 |
Osem hodín. | 0 | 0% | 8 |
Nežijem ničím iným. | 0 | 0% | 16 |
- Počet hlasov: 11
- Priemer: 2.73
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 1.01
Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?
Priemerná hodnota: 1.83 (dokopy 12 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno. | 10 | 83% | 2 |
Skôr áno. | 2 | 17% | 1 |
Skôr nie. | 0 | 0% | -1 |
Určite nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 12
- Priemer: 1.83
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.39
Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, cvičenia a pod.) ste absolvovali?
Priemerná hodnota: 95.83 (dokopy 12 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
90-100% | 10 | 83% | 100 |
60-90% | 2 | 17% | 75 |
30-60% | 0 | 0% | 45 |
10-30% | 0 | 0% | 20 |
Menej ako 10%. | 0 | 0% | 0 |
- Počet hlasov: 12
- Priemer: 95.83
- Medián: 100.00
- Smerodajná odchýlka: 9.73
Napíšte Váš názor na tento predmet.
Popíšte, čo by ste navrhli zmeniť v organizácii a obsahu tohto predmetu. Ktorá časť výučby nebola dostatočne pokrytá vhodným študijným materiálom. Môžete uviesť, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali ďalším študentom. K osobnostiam jednotlivých učiteľov sa vyjadrujte výhradne v otázkach venovaných konkrétnym učiteľom.
Na základe pozitívnych ohlasov z predošlých ankiet boli očakávania obrovské. To sa naplnilo iba čiastočne, predmet je celkom zaujímavý, ale často krát je to o technických výpočtoch typu, tak sa to robi. Človek sa síce vie naučiť mechanizmus výpočtu bez hlbokého pochopenia súvislosti, ale to napríklad mňa neuspokojilo. Je ale pravda, ze zrejme na tejto úrovni poznania (bez diferenciálnej geometrie) to inak ani robiť zatiaľ nejde.
Užitočný a zaujímavý predmet aj vďaka výborným prednáškam a cvičeniam.
Výborný predmet, nie je asi čo meniť.
Na tomto predmete som
pochopil to, čo som neporozumel na ostatných predmetoch (napr. aparát z
matematiky ...). Takže za to + alebo *.
Čo je aj +/* sú cvičenia, resp. cvičiaca. Bola veľmi príjemná a
ochotná vysvetliť študentov problém aj mimo cvičení (a teda na úkor jej
voľného času). Písomky boli príjemné, je pravda, že boli o stupeň
"nižšie" ako skúšková písomka, no nebolo to na škodu.
Čo sa týka prednášok, boli poňaté vtipným duchom. Príde mi to ešte
vtipnejšie vzhľadom na skutočnosť, že samotný prednášajúci sa plynutím
času nemení.
Čo sa mi nepáčilo bola skutočnosť na skúške (termíne), že ak v ten
deň všetci úspešne prešli skúškovou písomkou, vždy sa žiaľ našiel
niekto, kto musí / musel ísť posledný, chcem tým povedať, že čakať 4
hodiny predo dvermi mi nepríde ako efektívne. Ak by sa vedelo, že tam
bude relatívne dlho čakať (o čom sme skutočnosť nemali), pravdepodobne
by sme prišli na ďalší termín (už iba na ústnu skúšku). Teda, čo vytýkam
je/bola neinformovanosť a bolo by dobré, ak by existoval nejaký
predbežný harmonogram, aby študent vedel, že sa dostane na rad o 3
hodiny (a napr. chcel by v ten deň ešte niečo stihnúť, napr. vlak,
lietadlo).
Nádherný predmet, asi najlepší tento semester, škoda, že neň nebolo viac času
Špičkové prednášky, výborní vyučujúci (prednášajúci aj cvičiaca), zaujímavé učivo - takto sa dá najlepšie charakterizovať teoretická mechanika. Hoci je pre mňa osobne ťažké nájsť niečo, čo na tomto predmete možno skritizovať, predsa len by sa niečo našlo - málo cvičení. Mnohokrát sa stalo, že sa počas hodín stihli prepočíta len dva alebo tri príklady, čo niekedy nestačilo (aj napriek poctivému vypracovávaniu domácich úloh) a fakt, že sme sa na prednáškach a cvičeniach dosť naháňali, aby sme stihli všetko potrebné prebrať. Z toho však ťažko možno niekoho viniť a napriek malému množstvu času tento predmet určite poskytuje obrovské potešenie z poskytovaných poznatkov.
Najkrajší predmet
tohto semestra. Zážitok chodiť na hodiny. Takto má prebihať výučba.
Pripravená. Jasná. Zrozumiteľná. Porozumiem na hodine 80 percentám
latky! Pán profesor Fecko má veĺký dar vysvetlovať veci systematicky.
Študent sa nestratí.
Pozerala som kurzy teoretickej mechaniky i zo zahranicnych univerzit
(YouTube) ale vlastne žiaden mi nesedel tak ako ten, ktorý som mohla
zažiť na FMFI :)
Keď tak jedine čo som niekedy našla užitočnejšie ako čo nám bolo
dané boli skriptá z ČVUT. Boli vysvetlujúce. Naše sú skôr osnovou.
Azda rozmýšľam pri odvodení Kepleroveho zákona - problem dvoch
telies. Na to by bolo tiež prínosné napísať textík a študenti by si ho
porzeli doma. Na hodine by sa len rýchlejšie prešiel. Lebo to odvodenie
mi neprišlo až tak dôležité. Ale je tiež pravda, že to bola téma, ktorá
ma najmenej bavila.
Páčilo sa mi, že cvičiaca (Zuzka K.) komunikovala s pánom Feckom.
Cvičenia a prednášky boli zladené čo bolo veľké plus pre tento predmet! a
malo to signifikantnú úlohu v tom, že sme veci pochopili, pochopili
hlbšie a lepšie.
Pán profesor tento predmet v spolupráci s civčiacimi už takmer
vyšperkoval. Postupne stále pribúdajú textíky, takže keď sa vyčerpajú,
vše bude super :)
Predchádzajúce hodnotenie
Pozrite si hodnotenie pre obdobie Zima 2017/2018.
Vyjadrenia učiteľov k výsledkom: