Prihlásený: doc. RNDr. Marián Fecko, PhD.Odhlásiť
English FAQ Výsledky

1-FYZ-251/15 Teoretická mechanika

Tento predmet malo zapísaných 18 študentov FMFI. K predmetu sa vyjadrilo 12 študentov (66.67% z 18).

Vyjadrenia učiteľov k výsledkom:

Nový komentár

Celkové hodnotenie kvality predmetu.

Priemerná hodnota: 4.92 (dokopy 12 hlasov) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
1 z 5 hviezdičiek 0 0% 1
2 z 5 hviezdičiek 0 0% 2
3 z 5 hviezdičiek 0 0% 3
4 z 5 hviezdičiek 1 8% 4
5 z 5 hviezdičiek 11 92% 5
  • Počet hlasov: 12
  • Priemer: 4.92
  • Medián: 5.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.29
Menej detailov

Ako náročná bola podľa vás preberaná látka?

Priemerná hodnota: 0.08 (dokopy 12 hlasov) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
Nepochopiteľná. 0 0% 2
Nadsadená. 1 8% 1
Akurát. 11 92% 0
Nenáročná. 0 0% -1
Triviálna. 0 0% -2
  • Počet hlasov: 12
  • Priemer: 0.08
  • Medián: 0.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.29
Menej detailov

Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?

Priemerná hodnota: 4.75 (dokopy 12 hlasov) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
1 z 5 hviezdičiek 0 0% 1
2 z 5 hviezdičiek 0 0% 2
3 z 5 hviezdičiek 1 8% 3
4 z 5 hviezdičiek 1 8% 4
5 z 5 hviezdičiek 10 83% 5
  • Počet hlasov: 12
  • Priemer: 4.75
  • Medián: 5.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.62
Menej detailov

Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?

Zhodnoťte množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.

Priemerná hodnota: 0.08 (dokopy 12 hlasov) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
Totálny zabijak. 0 0% 2
Pomerne veľké. 2 17% 1
Akurát. 9 75% 0
Pomerne malé. 1 8% -1
Aká práca? 0 0% -2
  • Počet hlasov: 12
  • Priemer: 0.08
  • Medián: 0.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.51
Menej detailov

Koľko hodín práce ste v priemere týždenne venovali tomuto predmetu?

Priemerná hodnota: 2.73 (dokopy 11 hlasov) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
Hodinu a menej. 0 0% 1
Dve hodiny. 7 64% 2
Štyri hodiny. 4 36% 4
Osem hodín. 0 0% 8
Nežijem ničím iným. 0 0% 16
  • Počet hlasov: 11
  • Priemer: 2.73
  • Medián: 2.00
  • Smerodajná odchýlka: 1.01
Menej detailov

Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?

Priemerná hodnota: 1.83 (dokopy 12 hlasov) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
Určite áno. 10 83% 2
Skôr áno. 2 17% 1
Skôr nie. 0 0% -1
Určite nie. 0 0% -2
  • Počet hlasov: 12
  • Priemer: 1.83
  • Medián: 2.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.39
Menej detailov

Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, cvičenia a pod.) ste absolvovali?

Priemerná hodnota: 95.83 (dokopy 12 hlasov) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
90-100% 10 83% 100
60-90% 2 17% 75
30-60% 0 0% 45
10-30% 0 0% 20
Menej ako 10%. 0 0% 0
  • Počet hlasov: 12
  • Priemer: 95.83
  • Medián: 100.00
  • Smerodajná odchýlka: 9.73
Menej detailov

Napíšte Váš názor na tento predmet.

Popíšte, čo by ste navrhli zmeniť v organizácii a obsahu tohto predmetu. Ktorá časť výučby nebola dostatočne pokrytá vhodným študijným materiálom. Môžete uviesť, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali ďalším študentom. K osobnostiam jednotlivých učiteľov sa vyjadrujte výhradne v otázkach venovaných konkrétnym učiteľom.

Komentáre:

Na základe pozitívnych ohlasov z predošlých ankiet boli očakávania obrovské. To sa naplnilo iba čiastočne, predmet je celkom zaujímavý, ale často krát je to o technických výpočtoch typu, tak sa to robi. Človek sa síce vie naučiť mechanizmus výpočtu bez hlbokého pochopenia súvislosti, ale to napríklad mňa neuspokojilo. Je ale pravda, ze zrejme na tejto úrovni poznania (bez diferenciálnej geometrie) to inak ani robiť zatiaľ nejde.

Užitočný a zaujímavý predmet aj vďaka výborným prednáškam a cvičeniam.

Výborný predmet, nie je asi čo meniť.

Na tomto predmete som pochopil to, čo som neporozumel na ostatných predmetoch (napr. aparát z matematiky ...). Takže za to + alebo *.

Čo je aj +/* sú cvičenia, resp. cvičiaca. Bola veľmi príjemná a ochotná vysvetliť študentov problém aj mimo cvičení (a teda na úkor jej voľného času). Písomky boli príjemné, je pravda, že boli o stupeň "nižšie" ako skúšková písomka, no nebolo to na škodu.

Čo sa týka prednášok, boli poňaté vtipným duchom. Príde mi to ešte vtipnejšie vzhľadom na skutočnosť, že samotný prednášajúci sa plynutím času nemení.

Čo sa mi nepáčilo bola skutočnosť na skúške (termíne), že ak v ten deň všetci úspešne prešli skúškovou písomkou, vždy sa žiaľ našiel niekto, kto musí / musel ísť posledný, chcem tým povedať, že čakať 4 hodiny predo dvermi mi nepríde ako efektívne. Ak by sa vedelo, že tam bude relatívne dlho čakať (o čom sme skutočnosť nemali), pravdepodobne by sme prišli na ďalší termín (už iba na ústnu skúšku). Teda, čo vytýkam je/bola neinformovanosť a bolo by dobré, ak by existoval nejaký predbežný harmonogram, aby študent vedel, že sa dostane na rad o 3 hodiny (a napr. chcel by v ten deň ešte niečo stihnúť, napr. vlak, lietadlo).

Nádherný predmet, asi najlepší tento semester, škoda, že neň nebolo viac času

Špičkové prednášky, výborní vyučujúci (prednášajúci aj cvičiaca), zaujímavé učivo - takto sa dá najlepšie charakterizovať teoretická mechanika. Hoci je pre mňa osobne ťažké nájsť niečo, čo na tomto predmete možno skritizovať, predsa len by sa niečo našlo - málo cvičení. Mnohokrát sa stalo, že sa počas hodín stihli prepočíta len dva alebo tri príklady, čo niekedy nestačilo (aj napriek poctivému vypracovávaniu domácich úloh) a fakt, že sme sa na prednáškach a cvičeniach dosť naháňali, aby sme stihli všetko potrebné prebrať. Z toho však ťažko možno niekoho viniť a napriek malému množstvu času tento predmet určite poskytuje obrovské potešenie z poskytovaných poznatkov.

Najkrajší predmet tohto semestra. Zážitok chodiť na hodiny. Takto má prebihať výučba. Pripravená. Jasná. Zrozumiteľná. Porozumiem na hodine 80 percentám latky! Pán profesor Fecko má veĺký dar vysvetlovať veci systematicky. Študent sa nestratí.

Pozerala som kurzy teoretickej mechaniky i zo zahranicnych univerzit (YouTube) ale vlastne žiaden mi nesedel tak ako ten, ktorý som mohla zažiť na FMFI :)

Keď tak jedine čo som niekedy našla užitočnejšie ako čo nám bolo dané boli skriptá z ČVUT. Boli vysvetlujúce. Naše sú skôr osnovou.

Azda rozmýšľam pri odvodení Kepleroveho zákona - problem dvoch telies. Na to by bolo tiež prínosné napísať textík a študenti by si ho porzeli doma. Na hodine by sa len rýchlejšie prešiel. Lebo to odvodenie mi neprišlo až tak dôležité. Ale je tiež pravda, že to bola téma, ktorá ma najmenej bavila.

Páčilo sa mi, že cvičiaca (Zuzka K.) komunikovala s pánom Feckom. Cvičenia a prednášky boli zladené čo bolo veľké plus pre tento predmet! a malo to signifikantnú úlohu v tom, že sme veci pochopili, pochopili hlbšie a lepšie.

Pán profesor tento predmet v spolupráci s civčiacimi už takmer vyšperkoval. Postupne stále pribúdajú textíky, takže keď sa vyčerpajú, vše bude super :)


Predchádzajúce hodnotenie

Pozrite si hodnotenie pre obdobie Zima 2017/2018.