1-FYZ-677/15 Matematická fyzika
Tento predmet malo zapísaných 8 študentov FMFI. K predmetu sa vyjadrilo 6 študentov (75% z 8).
Celkové hodnotenie kvality predmetu.
Priemerná hodnota: 4.83 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 1 | 17% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 5 | 83% | 5 |
- Počet hlasov: 6
- Priemer: 4.83
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.41
Ako náročná bola podľa vás preberaná látka?
Priemerná hodnota: 0.33 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Nepochopiteľná. | 0 | 0% | 2 |
Nadsadená. | 2 | 33% | 1 |
Akurát. | 4 | 67% | 0 |
Nenáročná. | 0 | 0% | -1 |
Triviálna. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 6
- Priemer: 0.33
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.52
Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?
Priemerná hodnota: 4.67 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 2 | 33% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 4 | 67% | 5 |
- Počet hlasov: 6
- Priemer: 4.67
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.52
Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?
Zhodnoťte množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.
Priemerná hodnota: 0.33 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Totálny zabijak. | 0 | 0% | 2 |
Pomerne veľké. | 2 | 33% | 1 |
Akurát. | 4 | 67% | 0 |
Pomerne malé. | 0 | 0% | -1 |
Aká práca? | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 6
- Priemer: 0.33
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.52
Koľko hodín práce ste v priemere týždenne venovali tomuto predmetu?
Započítavajte čas strávený na prednáškach, cvičeniach, domácich úlohách a prípravu na zápočty a skúšky.
Priemerná hodnota: 3.17 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Hodinu a menej. | 1 | 17% | 1 |
Dve hodiny. | 3 | 50% | 2 |
Štyri hodiny. | 1 | 17% | 4 |
Osem hodín. | 1 | 17% | 8 |
Nežijem ničím iným. | 0 | 0% | 16 |
- Počet hlasov: 6
- Priemer: 3.17
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 2.56
Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?
Priemerná hodnota: 1.83 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno. | 5 | 83% | 2 |
Skôr áno. | 1 | 17% | 1 |
Skôr nie. | 0 | 0% | -1 |
Určite nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 6
- Priemer: 1.83
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.41
Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, cvičenia a pod.) ste absolvovali?
Priemerná hodnota: 95.83 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
90-100% | 5 | 83% | 100 |
60-90% | 1 | 17% | 75 |
30-60% | 0 | 0% | 45 |
10-30% | 0 | 0% | 20 |
Menej ako 10%. | 0 | 0% | 0 |
- Počet hlasov: 6
- Priemer: 95.83
- Medián: 100.00
- Smerodajná odchýlka: 10.21
Napíšte Váš názor na tento predmet.
Popíšte, čo by ste navrhli zmeniť v organizácii a obsahu tohto predmetu. Ktorá časť výučby nebola dostatočne pokrytá vhodným študijným materiálom. Môžete uviesť, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali ďalším študentom. K osobnostiam jednotlivých učiteľov sa vyjadrujte výhradne v otázkach venovaných konkrétnym učiteľom.
Velmi narocny predmet, ale pre teoretickeho fyzika nevyhnutnost. Moja skusenost je, ze bezne analyticke myslenie pri tomto predmete nestaci (nieco v tom duchu ma na svojej stranke aj doc. Fecko), treba mat dobre vyvinute abstraktne myslenie (alebo mat na to aspon dobre predpoklady) a byt velky nadsenec algebry. Bez toho co som spomenul v predoslej vete sa predmet absolvovat sice da, ale je to trapenie.
Vynikajúci predmet, vynikajúci prednášajúci, fascinujúca téma. Verím, že tento predmet by mal byť výberovým predmetom pre študijný odbor: matematika.
Predmet bol zaujimavy a pochopitelny, problem mi robili niekedy nedostatocne vedomosti z algebry (nech je to vystrahou pre buducich tretiakov.) Vdaka pravidelnym uloham na cvicenia sme sa aj pripravovali na hodiny, bez toho by sa nedalo udrzat tempo s vyucujucim.
Predchádzajúce hodnotenie
Pozrite si hodnotenie pre obdobie Zima 2018/2019.
Vyjadrenia učiteľov k výsledkom: