Prihlásený: doc. RNDr. Marián Fecko, PhD.Odhlásiť
English FAQ Výsledky

1-FYZ-677/15 Matematická fyzika

Tento predmet malo zapísaných 5 študentov FMFI. K predmetu sa vyjadrili 2 študenti (40% z 5).

Vyjadrenia učiteľov k výsledkom:

Celkové hodnotenie kvality predmetu.

0121 z 5 hviezdičiek2 z 5 hviezdičiek3 z 5 hviezdičiek4 z 5 hviezdičiek5 z 5 hviezdičiek
NameValue
1 z 5 hviezdičiek0
2 z 5 hviezdičiek0
3 z 5 hviezdičiek0
4 z 5 hviezdičiek0
5 z 5 hviezdičiek2

Priemerná hodnota: 5 (dokopy 2 hlasy) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
1 z 5 hviezdičiek 0 0% 1
2 z 5 hviezdičiek 0 0% 2
3 z 5 hviezdičiek 0 0% 3
4 z 5 hviezdičiek 0 0% 4
5 z 5 hviezdičiek 2 100% 5
  • Počet hlasov: 2
  • Priemer: 5.00
  • Medián: 5.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.00
Menej detailov

Ako náročná bola podľa Teba preberaná látka?

012Nepochopiteľná.Nadsadená.Akurát.Nenáročná.Triviálna.
NameValue
Nepochopiteľná.0
Nadsadená.2
Akurát.0
Nenáročná.0
Triviálna.0

Priemerná hodnota: 1 (dokopy 2 hlasy) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
Nepochopiteľná. 0 0% 2
Nadsadená. 2 100% 1
Akurát. 0 0% 0
Nenáročná. 0 0% -1
Triviálna. 0 0% -2
  • Počet hlasov: 2
  • Priemer: 1.00
  • Medián: 1.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.00
Menej detailov

Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?

0.00.51.01 z 5 hviezdičiek2 z 5 hviezdičiek3 z 5 hviezdičiek4 z 5 hviezdičiek5 z 5 hviezdičiek
NameValue
1 z 5 hviezdičiek0
2 z 5 hviezdičiek0
3 z 5 hviezdičiek0
4 z 5 hviezdičiek1
5 z 5 hviezdičiek1

Priemerná hodnota: 4.5 (dokopy 2 hlasy) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
1 z 5 hviezdičiek 0 0% 1
2 z 5 hviezdičiek 0 0% 2
3 z 5 hviezdičiek 0 0% 3
4 z 5 hviezdičiek 1 50% 4
5 z 5 hviezdičiek 1 50% 5
  • Počet hlasov: 2
  • Priemer: 4.50
  • Medián: 4.50
  • Smerodajná odchýlka: 0.71
Menej detailov

Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?

Zhodnoť množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.

0.00.51.0Totálny zabijak.Pomerne veľké.Akurát.Pomerne malé.Aká práca?
NameValue
Totálny zabijak.0
Pomerne veľké.1
Akurát.1
Pomerne malé.0
Aká práca?0

Priemerná hodnota: 0.5 (dokopy 2 hlasy) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
Totálny zabijak. 0 0% 2
Pomerne veľké. 1 50% 1
Akurát. 1 50% 0
Pomerne malé. 0 0% -1
Aká práca? 0 0% -2
  • Počet hlasov: 2
  • Priemer: 0.50
  • Medián: 0.50
  • Smerodajná odchýlka: 0.71
Menej detailov

Koľko hodín práce si v priemere týždenne venoval tomuto predmetu?

Započítavajte čas strávený na prednáškach, cvičeniach, domácich úlohách a prípravu na zápočty a skúšky.

012Hodinu a menej.Dve hodiny.Štyri hodiny.Osem hodín.Nežijem ničím iným.
NameValue
Hodinu a menej.0
Dve hodiny.0
Štyri hodiny.0
Osem hodín.2
Nežijem ničím iným.0

Priemerná hodnota: 8 (dokopy 2 hlasy) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
Hodinu a menej. 0 0% 1
Dve hodiny. 0 0% 2
Štyri hodiny. 0 0% 4
Osem hodín. 2 100% 8
Nežijem ničím iným. 0 0% 16
  • Počet hlasov: 2
  • Priemer: 8.00
  • Medián: 8.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.00
Menej detailov

Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?

012Určite áno.Skôr áno.Skôr nie.Určite nie.
NameValue
Určite áno.2
Skôr áno.0
Skôr nie.0
Určite nie.0

Priemerná hodnota: 2 (dokopy 2 hlasy) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
Určite áno. 2 100% 2
Skôr áno. 0 0% 1
Skôr nie. 0 0% -1
Určite nie. 0 0% -2
  • Počet hlasov: 2
  • Priemer: 2.00
  • Medián: 2.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.00
Menej detailov

Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, on-line prednášky, cvičenia a pod.) si absolvoval?

01290-100%60-90%30-60%10-30%Menej ako 10%.
NameValue
90-100%2
60-90%0
30-60%0
10-30%0
Menej ako 10%.0

Priemerná hodnota: 100 (dokopy 2 hlasy) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
90-100% 2 100% 100
60-90% 0 0% 75
30-60% 0 0% 45
10-30% 0 0% 20
Menej ako 10%. 0 0% 0
  • Počet hlasov: 2
  • Priemer: 100.00
  • Medián: 100.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.00
Menej detailov

Pokračoval predmet dištančnou formou po vyhlásení mimoriadneho stavu?

012Áno.Prevažne.Obmedzene.Nie.
NameValue
Áno.2
Prevažne.0
Obmedzene.0
Nie.0

Priemerná hodnota: 2 (dokopy 2 hlasy) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
Áno. 2 100% 2
Prevažne. 0 0% 1
Obmedzene. 0 0% -1
Nie. 0 0% -2
  • Počet hlasov: 2
  • Priemer: 2.00
  • Medián: 2.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.00
Menej detailov

Vyhovoval Ti spôsob, akým bola na tomto predmete zavedená dištančná výučba, prístup učiteľov a cvičiacich, a pod.? Boli podmienky hodnotenia a absolvovania predmetu zmysluplne upravené vzhľadom na možnosti dištančného štúdia?

Komentáre:

Dištančná výučba nebola problém.


Napíšte Váš názor na tento predmet.

Popíšte, čo by ste navrhli zmeniť v organizácii a obsahu tohto predmetu. Ktorá časť výučby nebola dostatočne pokrytá vhodným študijným materiálom. Môžete uviesť, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali ďalším študentom. K osobnostiam jednotlivých učiteľov sa vyjadrujte výhradne v otázkach venovaných konkrétnym učiteľom.

Komentáre:

Predmet sa stáva zaujímavým až neskôr cez semester. Zaujímavé je aj to, že preberané veci sú v podstate ľahké, pokiaľ tomu človek dobre rozumie. Čo však nie je ľahké je začať tomu dobre rozumieť.
Preto treba na prednáškach dávať pozor, je to tam kvalitne vysvetľované. Veci sú však vysvetľované "všeobecne" - tým myslím, bez nejakého konkrétneho dosadzovania, preto je asi dobré, keď si študent doma rozmyslí, ako vyzerá daná vec na niečom konkrétnom. Toto je asi problém prvej polovice predmetu(nemyslím to v zlom), pri druhej polke sa už objavuje viacero konkrétnejších príkladov priamo na hodine.
Tiež by som odporučil zopakovať si pojmy z algebry 1,2 prípadne 3. Nie je to nutnosť, ale isto by to bola výhoda.


Predchádzajúce hodnotenie

Pozrite si hodnotenie pre obdobie Zima 2019/2020.