1-FYZ-677/15 Matematická fyzika
Tento predmet malo zapísaných 5 študentov FMFI. K predmetu sa vyjadrili 2 študenti (40% z 5).
Celkové hodnotenie kvality predmetu.
Priemerná hodnota: 5 (dokopy 2 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 2 | 100% | 5 |
- Počet hlasov: 2
- Priemer: 5.00
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Ako náročná bola podľa Teba preberaná látka?
Priemerná hodnota: 1 (dokopy 2 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Nepochopiteľná. | 0 | 0% | 2 |
Nadsadená. | 2 | 100% | 1 |
Akurát. | 0 | 0% | 0 |
Nenáročná. | 0 | 0% | -1 |
Triviálna. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 2
- Priemer: 1.00
- Medián: 1.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?
Priemerná hodnota: 4.5 (dokopy 2 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 1 | 50% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 1 | 50% | 5 |
- Počet hlasov: 2
- Priemer: 4.50
- Medián: 4.50
- Smerodajná odchýlka: 0.71
Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?
Zhodnoť množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.
Priemerná hodnota: 0.5 (dokopy 2 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Totálny zabijak. | 0 | 0% | 2 |
Pomerne veľké. | 1 | 50% | 1 |
Akurát. | 1 | 50% | 0 |
Pomerne malé. | 0 | 0% | -1 |
Aká práca? | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 2
- Priemer: 0.50
- Medián: 0.50
- Smerodajná odchýlka: 0.71
Koľko hodín práce si v priemere týždenne venoval tomuto predmetu?
Započítavajte čas strávený na prednáškach, cvičeniach, domácich úlohách a prípravu na zápočty a skúšky.
Priemerná hodnota: 8 (dokopy 2 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Hodinu a menej. | 0 | 0% | 1 |
Dve hodiny. | 0 | 0% | 2 |
Štyri hodiny. | 0 | 0% | 4 |
Osem hodín. | 2 | 100% | 8 |
Nežijem ničím iným. | 0 | 0% | 16 |
- Počet hlasov: 2
- Priemer: 8.00
- Medián: 8.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?
Priemerná hodnota: 2 (dokopy 2 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno. | 2 | 100% | 2 |
Skôr áno. | 0 | 0% | 1 |
Skôr nie. | 0 | 0% | -1 |
Určite nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 2
- Priemer: 2.00
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, on-line prednášky, cvičenia a pod.) si absolvoval?
Priemerná hodnota: 100 (dokopy 2 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
90-100% | 2 | 100% | 100 |
60-90% | 0 | 0% | 75 |
30-60% | 0 | 0% | 45 |
10-30% | 0 | 0% | 20 |
Menej ako 10%. | 0 | 0% | 0 |
- Počet hlasov: 2
- Priemer: 100.00
- Medián: 100.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Pokračoval predmet dištančnou formou po vyhlásení mimoriadneho stavu?
Priemerná hodnota: 2 (dokopy 2 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Áno. | 2 | 100% | 2 |
Prevažne. | 0 | 0% | 1 |
Obmedzene. | 0 | 0% | -1 |
Nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 2
- Priemer: 2.00
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Vyhovoval Ti spôsob, akým bola na tomto predmete zavedená dištančná výučba, prístup učiteľov a cvičiacich, a pod.? Boli podmienky hodnotenia a absolvovania predmetu zmysluplne upravené vzhľadom na možnosti dištančného štúdia?
Dištančná výučba nebola problém.
Napíšte Váš názor na tento predmet.
Popíšte, čo by ste navrhli zmeniť v organizácii a obsahu tohto predmetu. Ktorá časť výučby nebola dostatočne pokrytá vhodným študijným materiálom. Môžete uviesť, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali ďalším študentom. K osobnostiam jednotlivých učiteľov sa vyjadrujte výhradne v otázkach venovaných konkrétnym učiteľom.
Predmet sa stáva
zaujímavým až neskôr cez semester. Zaujímavé je aj to, že preberané veci
sú v podstate ľahké, pokiaľ tomu človek dobre rozumie. Čo však nie je
ľahké je začať tomu dobre rozumieť.
Preto treba na prednáškach dávať pozor, je to tam kvalitne
vysvetľované. Veci sú však vysvetľované "všeobecne" - tým myslím, bez
nejakého konkrétneho dosadzovania, preto je asi dobré, keď si študent
doma rozmyslí, ako vyzerá daná vec na niečom konkrétnom. Toto je asi
problém prvej polovice predmetu(nemyslím to v zlom), pri druhej polke sa
už objavuje viacero konkrétnejších príkladov priamo na hodine.
Tiež by som odporučil zopakovať si pojmy z algebry 1,2 prípadne 3. Nie je to nutnosť, ale isto by to bola výhoda.
Predchádzajúce hodnotenie
Pozrite si hodnotenie pre obdobie Zima 2019/2020.
Vyjadrenia učiteľov k výsledkom: