1-FYZ-251/15 Teoretická mechanika
Tento predmet malo zapísaných 25 študentov FMFI. K predmetu sa vyjadrilo 9 študentov (36% z 25).
Celkové hodnotenie kvality predmetu.
Priemerná hodnota: 5 (dokopy 9 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 9 | 100% | 5 |
- Počet hlasov: 9
- Priemer: 5.00
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Ako náročná bola podľa Teba preberaná látka?
Priemerná hodnota: 0.38 (dokopy 8 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Nepochopiteľná. | 0 | 0% | 2 |
Nadsadená. | 3 | 38% | 1 |
Akurát. | 5 | 62% | 0 |
Nenáročná. | 0 | 0% | -1 |
Triviálna. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 8
- Priemer: 0.38
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.52
Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?
Priemerná hodnota: 4.78 (dokopy 9 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 2 | 22% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 7 | 78% | 5 |
- Počet hlasov: 9
- Priemer: 4.78
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.44
Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?
Zhodnoť množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.
Priemerná hodnota: 0.12 (dokopy 8 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Totálny zabijak. | 0 | 0% | 2 |
Pomerne veľké. | 1 | 12% | 1 |
Akurát. | 7 | 88% | 0 |
Pomerne malé. | 0 | 0% | -1 |
Aká práca? | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 8
- Priemer: 0.12
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.35
Koľko hodín práce si v priemere týždenne venoval tomuto predmetu?
Započítavajte čas strávený na prednáškach, cvičeniach, domácich úlohách a prípravu na zápočty a skúšky.
Priemerná hodnota: 4.33 (dokopy 9 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Hodinu a menej. | 1 | 11% | 1 |
Dve hodiny. | 1 | 11% | 2 |
Štyri hodiny. | 5 | 56% | 4 |
Osem hodín. | 2 | 22% | 8 |
Nežijem ničím iným. | 0 | 0% | 16 |
- Počet hlasov: 9
- Priemer: 4.33
- Medián: 4.00
- Smerodajná odchýlka: 2.35
Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?
Priemerná hodnota: 2 (dokopy 8 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno. | 8 | 100% | 2 |
Skôr áno. | 0 | 0% | 1 |
Skôr nie. | 0 | 0% | -1 |
Určite nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 8
- Priemer: 2.00
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, on-line prednášky, cvičenia a pod.) si absolvoval?
Priemerná hodnota: 97.22 (dokopy 9 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
90-100% | 8 | 89% | 100 |
60-90% | 1 | 11% | 75 |
30-60% | 0 | 0% | 45 |
10-30% | 0 | 0% | 20 |
Menej ako 10%. | 0 | 0% | 0 |
- Počet hlasov: 9
- Priemer: 97.22
- Medián: 100.00
- Smerodajná odchýlka: 8.33
Pokračoval predmet dištančnou formou po vyhlásení mimoriadneho stavu?
Priemerná hodnota: 2 (dokopy 8 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Áno. | 8 | 100% | 2 |
Prevažne. | 0 | 0% | 1 |
Obmedzene. | 0 | 0% | -1 |
Nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 8
- Priemer: 2.00
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Vyhovoval Ti spôsob, akým bola na tomto predmete zavedená dištančná výučba, prístup učiteľov a cvičiacich, a pod.? Boli podmienky hodnotenia a absolvovania predmetu zmysluplne upravené vzhľadom na možnosti dištančného štúdia?
Myslím si, že predmet bol plnohodnotne odučený online. Tiež sa mi páčilo, že body za semester sme dostávali za domáce úlohy, ktoré neboli také stresujúce ako päťminútovky a zároveň boli primerane náročné a veľmi poučné, takže aj ich vypracovaním sa toho človek dosť veľa naučil.
Osobne mi pri porovnaní s našimi ostatnými predmetmi, kde sme mali vopred nahrané video spred tabule, forma, ktorú pán docent Fecko zvolil, nevyhovovala. Na prednáškach som sa nevedel sústrediť.
Mali sme online cvicenia a prednasky prostrednictvom MS Teams, bolo to fajn. Sposob hodnotenia sa trochu zmenil. Namiesto pisomiek sme mali domace ulohy, ktore hodnotim velmi pozitivne kvoli ich kvalite a zaujimavosti. Na skuske sme museli mat zapnute kamery pocas pisomnej casti. Na ustnej casti zmenou bolo to, ze sme mali odpovadat hned (teda bez pripravy), ale kratsie a strucnejsie+zopar strucnych otazok navyse. Vyucujuci sa pri tom pozeral na to, ako dobre sa orientujeme v ucive a vieme reagovat na otazky. Celkovo hodnotim dobre prechod vyucby na distancnu formu a este raz pochvalim pristup vyucujucich a pekne domace ulohy
Áno, toto bola pre mňa ideálna forma - online prednášky naživo cez MS Teams. Písomné materiály a doplnkový texty sú tiež výborné :)
Napíšte Váš názor na tento predmet.
Popíšte, čo by ste navrhli zmeniť v organizácii a obsahu tohto predmetu. Ktorá časť výučby nebola dostatočne pokrytá vhodným študijným materiálom. Môžete uviesť, prečo by ste ho odporúčali/neodporúčali ďalším študentom. K osobnostiam jednotlivých učiteľov sa vyjadrujte výhradne v otázkach venovaných konkrétnym učiteľom.
Pekné rozšírenie učiva mechaniky z prvého ročníka, ale zo začiatku si treba zvyknúť na niektoré kompaktné zápisy rovníc.
Na začiatku som sa tohto predmetu trochu bála, keďže nie som veľmi teoretický typ. Nakoniec to však bol, najmä vďaka vyučujúcim, veľmi fajn predmet, ani raz som nemala pocit, že by bol zbytočný alebo nudný. Práve naopak, myslím si, že obohatí aj študenta, ktorý neplánuje ísť študovať teoretickú fyziku.
Naučili sme sa množstvo zaujímavých vecí, porozumeli súvislostiam, fyzika aká má byť.
Velmi kvalitny a zaujimavy predmet, odporucam vsetkym fyzikom, ktori ho nemaju nahodou povinny.
Vysoko hodnotim kvalitu predmetu a profesionalismus vyucujucich. Tento predmet je prikladom toho, ako to ma vyzerat pri vyucovani kazdeho predmetu na tejto fakulte. Rozumny a zrozumitelny vyklad materialu, prijemny pristup vyucujucich k ku studentom a vykladu. Prednasky su skvele a pochopitelne pre kazdeho, kto si dava pozor. Material sa vysvetluje podrobne, bez preskakovani medzikrokov a iba zriedkavo su odvolavania na ine predmety, ktore sme mali. Vacsinou sa vysvetli nielen fyzika, ale aj matematika ktora sa skryva za nou. Mnohe veci, ktorym som nerozumel napriklad z linearnej algebry, som pochopil az po ich vysvetleni a pouziti na Teoretickej mechanike. Okremo chvalim kombinaciu prednasajuci-vyucujuci v tomto semestri. Podla mna takto je to idealne. Prednasky a cvicenia suvisia medzi sebou (casto na inych predmetoch to tak nie je). Cviciaci je pritomny spolu s nami na prednaskach, cize vzdy vie co sme stihli prebrat a co potrebuje dovysvetlenie. Podla mna ini vyucujuci by mali brat priklad z tejto spoluprace, ktora pozitivne vplyva na kvalitu vyucby. Aj samotna napln predmetu je pekna a velmi poucna, pozreli sme sa z ineho pohladu na veci ktore uz vieme a naucili sme sa vela dalsich uzitovnych matematickych metod. Velmi pekne!
Veľmi pútavý predmet, osobne asi najzaujímavejší v tomto semestri. Niektoré z metód predmetu som už poznal, ale nepoznal som detailne ich odvodenia. Veľmi sa mi páčilo detailné odvodenie vzťahov a rovníc popisujúcich fyzikálne zákonitosti. Jedným slovom skvelé, predmet som si veľmi užil
Predchádzajúce hodnotenie
Pozrite si hodnotenie pre obdobie Zima 2019/2020.
Vyjadrenia učiteľov k výsledkom: