1-FYZ-677/15 Matematická fyzika
Tento predmet malo zapísaných 7 študentov FMFI. K predmetu sa vyjadrili 3 študenti (42.86% z 7).
Celkové hodnotenie kvality predmetu.
Priemerná hodnota: 4.67 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov
| Možnosť | hlasov | podiel | V |
|---|---|---|---|
| 1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
| 2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
| 3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
| 4 z 5 hviezdičiek | 1 | 33% | 4 |
| 5 z 5 hviezdičiek | 2 | 67% | 5 |
- Počet hlasov: 3
- Priemer: 4.67
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.58
Ako náročná bola podľa Teba preberaná látka?
Priemerná hodnota: 0.33 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov
| Možnosť | hlasov | podiel | V |
|---|---|---|---|
| Nepochopiteľná. | 0 | 0% | 2 |
| Nadsadená. | 1 | 33% | 1 |
| Akurát. | 2 | 67% | 0 |
| Nenáročná. | 0 | 0% | -1 |
| Triviálna. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 3
- Priemer: 0.33
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.58
Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?
Priemerná hodnota: 5 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov
| Možnosť | hlasov | podiel | V |
|---|---|---|---|
| 1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
| 2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
| 3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
| 4 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 4 |
| 5 z 5 hviezdičiek | 3 | 100% | 5 |
- Počet hlasov: 3
- Priemer: 5.00
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?
Zhodnoť množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.
Priemerná hodnota: 0.67 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov
| Možnosť | hlasov | podiel | V |
|---|---|---|---|
| Totálny zabijak. | 0 | 0% | 2 |
| Pomerne veľké. | 2 | 67% | 1 |
| Akurát. | 1 | 33% | 0 |
| Pomerne malé. | 0 | 0% | -1 |
| Aká práca? | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 3
- Priemer: 0.67
- Medián: 1.00
- Smerodajná odchýlka: 0.58
Koľko hodín práce si v priemere týždenne venoval tomuto predmetu?
Započítavajte čas strávený na prednáškach, cvičeniach, domácich úlohách a prípravu na zápočty a skúšky.
Priemerná hodnota: 4 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov
| Možnosť | hlasov | podiel | V |
|---|---|---|---|
| Hodinu a menej. | 0 | 0% | 1 |
| Dve hodiny. | 0 | 0% | 2 |
| Štyri hodiny. | 3 | 100% | 4 |
| Osem hodín. | 0 | 0% | 8 |
| Nežijem ničím iným. | 0 | 0% | 16 |
- Počet hlasov: 3
- Priemer: 4.00
- Medián: 4.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?
Priemerná hodnota: 2 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov
| Možnosť | hlasov | podiel | V |
|---|---|---|---|
| Určite áno. | 3 | 100% | 2 |
| Skôr áno. | 0 | 0% | 1 |
| Skôr nie. | 0 | 0% | -1 |
| Určite nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 3
- Priemer: 2.00
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, on-line prednášky, cvičenia a pod.) si absolvoval?
Priemerná hodnota: 100 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov
| Možnosť | hlasov | podiel | V |
|---|---|---|---|
| 90-100% | 3 | 100% | 100 |
| 60-90% | 0 | 0% | 75 |
| 30-60% | 0 | 0% | 45 |
| 10-30% | 0 | 0% | 20 |
| Menej ako 10%. | 0 | 0% | 0 |
- Počet hlasov: 3
- Priemer: 100.00
- Medián: 100.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Vyhovoval Ti spôsob, akým bola na tomto predmete zavedená dištančná výučba?
Ak bol predmet dištančnou formou (prípande čiastočne), ako hodnotíš formu a priebeh dištančnej výučby, prístup učiteľov a cvičiacich, a pod.
Priemerná hodnota: 2 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov
| Možnosť | hlasov | podiel | V |
|---|---|---|---|
| Bez problémov. | 3 | 100% | 2 |
| Skôr dobre zvládnuté. | 0 | 0% | 1 |
| Skôr zle zvládnuté. | 0 | 0% | -1 |
| Zle zvládnuté. | 0 | 0% | -2 |
| Predmet bol po celú dobu prezenčný. | 0 | 0% | 0 |
- Počet hlasov: 3
- Priemer: 2.00
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Sem napíš slovné vyjadrenie k tomuto predmetu.
Zdôvodni, prípadne doplň svoje hodnotenie vyššie - či už pozitívne, alebo negatívne.
Veľmi odporúčam tento
predmet všetkým so záujmom o teoretickú fyziku. Úplne zmení váš pohľad
na geometriu priestoru, prinesie vhľad do mnohých tém. Ak váhate, či si
predmet zapísať, urobte tak :) Rozhodne najlepší predmet tohto semestra,
ak nie vôbec.
Jediná pripomienka na zlepšenie: možno by domáce úlohy mohli byť
aspoň čiastkovo zahrnuté v hodnotení. Je za nimi dostatočne roboty na
to, aby boli hodnotené.
Predmet to bol veľmi zaujímavý, možno by som ocenil kebyže máme k dispozícii viac konkrétnych príkladov na prepočítanie.
Priznám sa, že som značne podcenil náročnosť tohto predmetu, a to nie som na matfyze prvý rok. Spätne by som teda zvolil úplne inú taktiku a pedantnejšiu prípravu - nie nadarmo si treba niektoré veci osamote v kľude premyslieť - tam už kompetencie prednášajúceho nesiahaju. Možno by som preto privítal väčšie množstvo názorných príkladov vypracovaných pod pedagogickým dozorom - viem si predstaviť, že by sa to na cvičeniach dalo nejakým štýlom vymyslieť.
Predchádzajúce hodnotenie
Pozrite si hodnotenie pre obdobie Zima 2020/2021.
Vyjadrenia učiteľov k výsledkom:
Ďakujem za spätnú väzbu (trom zo siedmich účastníkov ...)
Mám nápad na malú zmenu v štruktúre cvičení, verím, že ich ešte zlepší.