Prihlásený: doc. RNDr. Marián Fecko, PhD.Odhlásiť
English FAQ Výsledky

1-FYZ-677/15 Matematická fyzika

Tento predmet malo zapísaných 7 študentov FMFI. K predmetu sa vyjadrili 3 študenti (42.86% z 7).

Vyjadrenia učiteľov k výsledkom:

doc. RNDr. Marián Fecko, PhD. (prednášajúci aj cvičiaci):

Ďakujem za spätnú väzbu (trom zo siedmich účastníkov ...)
Mám nápad na malú zmenu v štruktúre cvičení, verím, že ich ešte zlepší.

Upraviť komentár | Zmazať komentár

Celkové hodnotenie kvality predmetu.

0121 z 5 hviezdičiek2 z 5 hviezdičiek3 z 5 hviezdičiek4 z 5 hviezdičiek5 z 5 hviezdičiek
NameValue
1 z 5 hviezdičiek0
2 z 5 hviezdičiek0
3 z 5 hviezdičiek0
4 z 5 hviezdičiek1
5 z 5 hviezdičiek2

Priemerná hodnota: 4.67 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
1 z 5 hviezdičiek 0 0% 1
2 z 5 hviezdičiek 0 0% 2
3 z 5 hviezdičiek 0 0% 3
4 z 5 hviezdičiek 1 33% 4
5 z 5 hviezdičiek 2 67% 5
  • Počet hlasov: 3
  • Priemer: 4.67
  • Medián: 5.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.58
Menej detailov

Ako náročná bola podľa Teba preberaná látka?

012Nepochopiteľná.Nadsadená.Akurát.Nenáročná.Triviálna.
NameValue
Nepochopiteľná.0
Nadsadená.1
Akurát.2
Nenáročná.0
Triviálna.0

Priemerná hodnota: 0.33 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
Nepochopiteľná. 0 0% 2
Nadsadená. 1 33% 1
Akurát. 2 67% 0
Nenáročná. 0 0% -1
Triviálna. 0 0% -2
  • Počet hlasov: 3
  • Priemer: 0.33
  • Medián: 0.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.58
Menej detailov

Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?

0241 z 5 hviezdičiek2 z 5 hviezdičiek3 z 5 hviezdičiek4 z 5 hviezdičiek5 z 5 hviezdičiek
NameValue
1 z 5 hviezdičiek0
2 z 5 hviezdičiek0
3 z 5 hviezdičiek0
4 z 5 hviezdičiek0
5 z 5 hviezdičiek3

Priemerná hodnota: 5 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
1 z 5 hviezdičiek 0 0% 1
2 z 5 hviezdičiek 0 0% 2
3 z 5 hviezdičiek 0 0% 3
4 z 5 hviezdičiek 0 0% 4
5 z 5 hviezdičiek 3 100% 5
  • Počet hlasov: 3
  • Priemer: 5.00
  • Medián: 5.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.00
Menej detailov

Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?

Zhodnoť množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.

012Totálny zabijak.Pomerne veľké.Akurát.Pomerne malé.Aká práca?
NameValue
Totálny zabijak.0
Pomerne veľké.2
Akurát.1
Pomerne malé.0
Aká práca?0

Priemerná hodnota: 0.67 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
Totálny zabijak. 0 0% 2
Pomerne veľké. 2 67% 1
Akurát. 1 33% 0
Pomerne malé. 0 0% -1
Aká práca? 0 0% -2
  • Počet hlasov: 3
  • Priemer: 0.67
  • Medián: 1.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.58
Menej detailov

Koľko hodín práce si v priemere týždenne venoval tomuto predmetu?

Započítavajte čas strávený na prednáškach, cvičeniach, domácich úlohách a prípravu na zápočty a skúšky.

024Hodinu a menej.Dve hodiny.Štyri hodiny.Osem hodín.Nežijem ničím iným.
NameValue
Hodinu a menej.0
Dve hodiny.0
Štyri hodiny.3
Osem hodín.0
Nežijem ničím iným.0

Priemerná hodnota: 4 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
Hodinu a menej. 0 0% 1
Dve hodiny. 0 0% 2
Štyri hodiny. 3 100% 4
Osem hodín. 0 0% 8
Nežijem ničím iným. 0 0% 16
  • Počet hlasov: 3
  • Priemer: 4.00
  • Medián: 4.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.00
Menej detailov

Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?

024Určite áno.Skôr áno.Skôr nie.Určite nie.
NameValue
Určite áno.3
Skôr áno.0
Skôr nie.0
Určite nie.0

Priemerná hodnota: 2 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
Určite áno. 3 100% 2
Skôr áno. 0 0% 1
Skôr nie. 0 0% -1
Určite nie. 0 0% -2
  • Počet hlasov: 3
  • Priemer: 2.00
  • Medián: 2.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.00
Menej detailov

Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, on-line prednášky, cvičenia a pod.) si absolvoval?

02490-100%60-90%30-60%10-30%Menej ako 10%.
NameValue
90-100%3
60-90%0
30-60%0
10-30%0
Menej ako 10%.0

Priemerná hodnota: 100 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
90-100% 3 100% 100
60-90% 0 0% 75
30-60% 0 0% 45
10-30% 0 0% 20
Menej ako 10%. 0 0% 0
  • Počet hlasov: 3
  • Priemer: 100.00
  • Medián: 100.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.00
Menej detailov

Vyhovoval Ti spôsob, akým bola na tomto predmete zavedená dištančná výučba?

Ak bol predmet dištančnou formou (prípande čiastočne), ako hodnotíš formu a priebeh dištančnej výučby, prístup učiteľov a cvičiacich, a pod.

024Bez problémov.Skôr dobrezvládnuté.Skôr zle zvládnuté.Zle zvládnuté.Predmet bol po celúdobu prezenčný.
NameValue
Bez problémov.3
Skôr dobre zvládnuté.0
Skôr zle zvládnuté.0
Zle zvládnuté.0
Predmet bol po celú dobu prezenčný.0

Priemerná hodnota: 2 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov

Možnosť hlasov podiel V
Bez problémov. 3 100% 2
Skôr dobre zvládnuté. 0 0% 1
Skôr zle zvládnuté. 0 0% -1
Zle zvládnuté. 0 0% -2
Predmet bol po celú dobu prezenčný. 0 0% 0
  • Počet hlasov: 3
  • Priemer: 2.00
  • Medián: 2.00
  • Smerodajná odchýlka: 0.00
Menej detailov

Sem napíš slovné vyjadrenie k tomuto predmetu.

Zdôvodni, prípadne doplň svoje hodnotenie vyššie - či už pozitívne, alebo negatívne.

Komentáre:

Veľmi odporúčam tento predmet všetkým so záujmom o teoretickú fyziku. Úplne zmení váš pohľad na geometriu priestoru, prinesie vhľad do mnohých tém. Ak váhate, či si predmet zapísať, urobte tak :) Rozhodne najlepší predmet tohto semestra, ak nie vôbec.

Jediná pripomienka na zlepšenie: možno by domáce úlohy mohli byť aspoň čiastkovo zahrnuté v hodnotení. Je za nimi dostatočne roboty na to, aby boli hodnotené.

Predmet to bol veľmi zaujímavý, možno by som ocenil kebyže máme k dispozícii viac konkrétnych príkladov na prepočítanie.

Priznám sa, že som značne podcenil náročnosť tohto predmetu, a to nie som na matfyze prvý rok. Spätne by som teda zvolil úplne inú taktiku a pedantnejšiu prípravu - nie nadarmo si treba niektoré veci osamote v kľude premyslieť - tam už kompetencie prednášajúceho nesiahaju. Možno by som preto privítal väčšie množstvo názorných príkladov vypracovaných pod pedagogickým dozorom - viem si predstaviť, že by sa to na cvičeniach dalo nejakým štýlom vymyslieť.


Predchádzajúce hodnotenie

Pozrite si hodnotenie pre obdobie Zima 2020/2021.