1-FYZ-251/15 Teoretická mechanika
Tento predmet malo zapísaných 28 študentov FMFI. K predmetu sa vyjadrilo 13 študentov (46.43% z 28).
Celkové hodnotenie kvality predmetu.
Priemerná hodnota: 4.92 (dokopy 13 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 1 | 8% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 12 | 92% | 5 |
- Počet hlasov: 13
- Priemer: 4.92
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.28
Ako náročná bola podľa Teba preberaná látka?
Priemerná hodnota: 0.31 (dokopy 13 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Nepochopiteľná. | 0 | 0% | 2 |
Nadsadená. | 4 | 31% | 1 |
Akurát. | 9 | 69% | 0 |
Nenáročná. | 0 | 0% | -1 |
Triviálna. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 13
- Priemer: 0.31
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.48
Bol obsah predmetu pre Vás zaujímavý?
Priemerná hodnota: 4.62 (dokopy 13 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 1 | 8% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 1 | 8% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 11 | 85% | 5 |
- Počet hlasov: 13
- Priemer: 4.62
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 1.12
Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?
Zhodnoť množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.
Priemerná hodnota: 0.31 (dokopy 13 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Totálny zabijak. | 1 | 8% | 2 |
Pomerne veľké. | 2 | 15% | 1 |
Akurát. | 10 | 77% | 0 |
Pomerne malé. | 0 | 0% | -1 |
Aká práca? | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 13
- Priemer: 0.31
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.63
Koľko hodín práce si v priemere týždenne venoval tomuto predmetu?
Započítavajte čas strávený na prednáškach, cvičeniach, domácich úlohách a prípravu na zápočty a skúšky.
Priemerná hodnota: 5.08 (dokopy 12 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Hodinu a menej. | 1 | 8% | 1 |
Dve hodiny. | 0 | 0% | 2 |
Štyri hodiny. | 7 | 58% | 4 |
Osem hodín. | 4 | 33% | 8 |
Nežijem ničím iným. | 0 | 0% | 16 |
- Počet hlasov: 12
- Priemer: 5.08
- Medián: 4.00
- Smerodajná odchýlka: 2.31
Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?
Priemerná hodnota: 1.83 (dokopy 12 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno. | 10 | 83% | 2 |
Skôr áno. | 2 | 17% | 1 |
Skôr nie. | 0 | 0% | -1 |
Určite nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 12
- Priemer: 1.83
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.39
Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, on-line prednášky, cvičenia a pod.) si absolvoval?
Priemerná hodnota: 93.75 (dokopy 12 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
90-100% | 9 | 75% | 100 |
60-90% | 3 | 25% | 75 |
30-60% | 0 | 0% | 45 |
10-30% | 0 | 0% | 20 |
Menej ako 10%. | 0 | 0% | 0 |
- Počet hlasov: 12
- Priemer: 93.75
- Medián: 100.00
- Smerodajná odchýlka: 11.31
Vyhovoval Ti spôsob, akým bola na tomto predmete zavedená dištančná výučba?
Ak bol predmet dištančnou formou (prípande čiastočne), ako hodnotíš formu a priebeh dištančnej výučby, prístup učiteľov a cvičiacich, a pod.
Priemerná hodnota: 1.83 (dokopy 12 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Bez problémov. | 10 | 83% | 2 |
Skôr dobre zvládnuté. | 2 | 17% | 1 |
Skôr zle zvládnuté. | 0 | 0% | -1 |
Zle zvládnuté. | 0 | 0% | -2 |
Predmet bol po celú dobu prezenčný. | 0 | 0% | 0 |
- Počet hlasov: 12
- Priemer: 1.83
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.39
Sem napíš slovné vyjadrenie k tomuto predmetu.
Zdôvodni, prípadne doplň svoje hodnotenie vyššie - či už pozitívne, alebo negatívne.
Velmi dobre oduceny predmet zo strany prednasajuceho aj cviciacich. Bavili ma prednasky aj cvicenia, na cviceniach som sa prvy krat za studium citila, ze som realne na vysokej skole na realnom cviceni, bol to super pocit, velmi ochotna cviciaca. Naozaj dakujem.
Jednoznačne najlepší predmet, aký som doposiaľ absolvoval. Preberaná látka bola veľmi zaujímavá a kvalitne vysvetlená.
Najviac ma zo všetkých tém zaujal Langrangeov a Hamiltonov
formalizmus a to ako sa dá s tými elegantnými formuláciami pracovať.
Celkom mi bolo ľúto, že sa nešlo ešte do väčšej hĺbky pri ich preberaní,
čo samozrejme chápem, keďže sa jedná iba o základný kurz teoretickej
mechaniky a navyše aj predmet sám o sebe je celkom obsiahly aj na iné
témy, ale bol by som celkom rád, ak by existovalo nejaké ďalšie
pokračovanie tohto predmetu napr. vo forme B alebo C predmetu, kde by sa
práve venovalo poriadne do hĺbky Langrangeovmu a Hamiltonovmu
formalizmu a matematiky k tomu.
Prednášky a cvičenia boli veľmi kvalitne spravené. Páčilo sa mi, ako
pán docent Fecko robieval matematické okienka, kde vysvetľoval potrebnú
matematiku k danej téme, práve vďaka tomu som porozumel veľa veciam z
lineárnej algebry, ktorým som nerozumel v 1. ročníku, resp. som si
nevedel predstaviť, že majú aj nejaké využitie vo fyzike.
Bola pre mňa veľká radosť chodievať na prednášky a na cvičenia až ma
dosť mrzelo, keď sa muselo prejsť na dištančnú formu, ale kvalita
výučby sa zachovala.
Na cvičeniach som bol v skupine pani doktorky Kučerovej, ktorá mala
veľmi prijemný prístup, vždy ochotne odpovedala na otázky a vytvárala
priateľskú atmosféru :)
Na tomto predmete
bolo najjasnejšie stanovené ako sa získavajú body, koľko ich treba
získať... Veľmi mi to vyhovovalo, že som vždy vedela na čom som a čo
ešte musím urobiť, aby som predmet prešla.
Podmienky vyzerajú na začiatku semestra desivo, ale dajú sa bez problémov splniť.
Bolo super, že cvičenia prebiehali prezenčne takmer do poslednej chvíle.
Za 3 semestre bol toto predmet ktorý ma najviac bavil. Témy boli neuveritelne zaujímavé a veľa som sa naučil.
Je to fajn predmet, ale pri spätnom pohľade mám pocit, že sme išli celý čas len tak po povrchu.
Najlepší predmet tento semester, na každú prednášku som sa tešila. Aj veci, ktoré som predtým nepovažovala za až tak zaujímavé, ma napokon nadchli.
Pre mna jeden z najtazsich predmetov v 2fyz
Dobre materialy, dobre prednasky
Predchádzajúce hodnotenie
Pozrite si hodnotenie pre obdobie Zima 2020/2021.
Vyjadrenia učiteľov k výsledkom:
Ďakujem pekne za spätnú väzbu a som rád, že je taká pozitívna, aj keď je látka pomerne náročná.
Osobitne ma teší, že si na hodnotenie predmetu našla čas skoro polovica zapísaných a že ste veľmi pozitívne vnímali aj oboch cvičiacich, Zuzku a Petra.
Potešujúca správa pre #1198105 (možno poteší aj #1217432): Ďalšie pokračovanie (a výrazné prehĺbenie) tohto predmetu existuje, preberá sa to jednak v oboch dieloch Matematickej fyziky a jednak v na ne nadväzujúcej výberovej prednáške Geometrické metódy v klasickej mechanike. (Viac detailov o týchto predmetoch je na mojej stránke. Pre mňa je potešujúce, že niekto má už teraz záujem o ďalšie pokračovanie :-)