2-FTF-112/15 Matematická fyzika (2)
Tento predmet mali zapísaní 4 študenti FMFI. K predmetu sa vyjadrili 3 študenti (75% z 4).
Celkové hodnotenie kvality predmetu.
Priemerná hodnota: 5 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 3 | 100% | 5 |
- Počet hlasov: 3
- Priemer: 5.00
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Ako náročná bola podľa Teba preberaná látka?
Priemerná hodnota: -0.33 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Nepochopiteľná. | 0 | 0% | 2 |
Nadsadená. | 0 | 0% | 1 |
Akurát. | 2 | 67% | 0 |
Nenáročná. | 1 | 33% | -1 |
Triviálna. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 3
- Priemer: -0.33
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.58
Bol obsah predmetu pre Teba zaujímavý?
Priemerná hodnota: 5 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 3 | 100% | 5 |
- Počet hlasov: 3
- Priemer: 5.00
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?
Zhodnoť množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.
Priemerná hodnota: 0 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Totálny zabijak. | 0 | 0% | 2 |
Pomerne veľké. | 0 | 0% | 1 |
Akurát. | 3 | 100% | 0 |
Pomerne malé. | 0 | 0% | -1 |
Aká práca? | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 3
- Priemer: 0.00
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Koľko hodín práce si v priemere týždenne venoval tomuto predmetu?
Započítaj čas strávený na prednáškach, cvičeniach, domácich úlohách a prípravu na písomky a skúšky.
Priemerná hodnota: 6.67 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Hodinu a menej. | 0 | 0% | 1 |
Dve hodiny. | 0 | 0% | 2 |
Štyri hodiny. | 0 | 0% | 4 |
Šesť hodín. | 2 | 67% | 6 |
Osem hodín. | 1 | 33% | 8 |
Nežijem ničím iným. | 0 | 0% | 16 |
- Počet hlasov: 3
- Priemer: 6.67
- Medián: 6.00
- Smerodajná odchýlka: 1.15
Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?
Priemerná hodnota: 2 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno. | 3 | 100% | 2 |
Skôr áno. | 0 | 0% | 1 |
Skôr nie. | 0 | 0% | -1 |
Určite nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 3
- Priemer: 2.00
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, on-line prednášky, cvičenia a pod.) si absolvoval/a?
Priemerná hodnota: 100 (dokopy 3 hlasy) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
90-100% | 3 | 100% | 100 |
60-90% | 0 | 0% | 75 |
30-60% | 0 | 0% | 45 |
10-30% | 0 | 0% | 20 |
Menej ako 10%. | 0 | 0% | 0 |
- Počet hlasov: 3
- Priemer: 100.00
- Medián: 100.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Pokiaľ bol predmet čiastočne vyučovaný dištančne, ako bola dištančná výučba zvládnutá?
Ak bol predmet dištančnou formou (prípande čiastočne), ako hodnotíš formu a priebeh dištančnej výučby, prístup učiteľov a cvičiacich, a pod.
Sem napíš slovné vyjadrenie k tomuto predmetu.
Zdôvodni, prípadne doplň svoje hodnotenie vyššie - či už pozitívne, alebo negatívne.
Môj obľúbený predmet
tento semester, matematická fyzika je ten predmet, na ktorý sa po dlhom
týždni tešíte. Obsahuje úžasné odvodenia známych vecí v kompaktnom
zápise diferenciálnych foriem, pri ktorých študentovi takpovediac
"odpáli dekel", že aké je to celé pekné.
Po zamyslení nemám asi žiadnu konštruktívnu kritiku, predmet bol naozaj veľmi príjemný.
Na každú z prednášok som prišiel s úsmevom. To hovorí azda za všetko.
Predchádzajúce hodnotenie
Pozrite si hodnotenie pre obdobie Zima 2021/2022.
Vyjadrenia učiteľov k výsledkom: