1-FYZ-251/15 Teoretická mechanika
Tento predmet malo zapísaných 17 študentov FMFI. K predmetu sa vyjadrilo 6 študentov (35.29% z 17).
Celkové hodnotenie kvality predmetu.
Priemerná hodnota: 4.83 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 1 | 17% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 5 | 83% | 5 |
- Počet hlasov: 6
- Priemer: 4.83
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.41
Ako náročná bola podľa Teba preberaná látka?
Priemerná hodnota: 0.33 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Nepochopiteľná. | 0 | 0% | 2 |
Nadsadená. | 2 | 33% | 1 |
Akurát. | 4 | 67% | 0 |
Nenáročná. | 0 | 0% | -1 |
Triviálna. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 6
- Priemer: 0.33
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.52
Bol obsah predmetu pre Teba zaujímavý?
Priemerná hodnota: 4.67 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
1 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 1 |
2 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 2 |
3 z 5 hviezdičiek | 0 | 0% | 3 |
4 z 5 hviezdičiek | 2 | 33% | 4 |
5 z 5 hviezdičiek | 4 | 67% | 5 |
- Počet hlasov: 6
- Priemer: 4.67
- Medián: 5.00
- Smerodajná odchýlka: 0.52
Aké bolo množstvo práce vzhľadom na počet kreditov?
Zhodnoť množstvo domácich úloh, projektov, priebežné písomky, množstvo nového učiva a pod.
Priemerná hodnota: 0.33 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Totálny zabijak. | 0 | 0% | 2 |
Pomerne veľké. | 2 | 33% | 1 |
Akurát. | 4 | 67% | 0 |
Pomerne malé. | 0 | 0% | -1 |
Aká práca? | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 6
- Priemer: 0.33
- Medián: 0.00
- Smerodajná odchýlka: 0.52
Koľko hodín práce si v priemere týždenne venoval tomuto predmetu?
Započítaj čas strávený na prednáškach, cvičeniach, domácich úlohách a prípravu na písomky a skúšky.
Priemerná hodnota: 4.67 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Hodinu a menej. | 0 | 0% | 1 |
Dve hodiny. | 0 | 0% | 2 |
Štyri hodiny. | 4 | 67% | 4 |
Šesť hodín. | 2 | 33% | 6 |
Osem hodín. | 0 | 0% | 8 |
Nežijem ničím iným. | 0 | 0% | 16 |
- Počet hlasov: 6
- Priemer: 4.67
- Medián: 4.00
- Smerodajná odchýlka: 1.03
Boli jasne stanovené požiadavky a spôsob hodnotenia predmetu?
Priemerná hodnota: 2 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
Určite áno. | 6 | 100% | 2 |
Skôr áno. | 0 | 0% | 1 |
Skôr nie. | 0 | 0% | -1 |
Určite nie. | 0 | 0% | -2 |
- Počet hlasov: 6
- Priemer: 2.00
- Medián: 2.00
- Smerodajná odchýlka: 0.00
Zhruba akú časť kontaktnej výučby (prednášky, on-line prednášky, cvičenia a pod.) si absolvoval/a?
Priemerná hodnota: 65 (dokopy 6 hlasov) Viac detailov
Možnosť | hlasov | podiel | V |
---|---|---|---|
90-100% | 1 | 17% | 100 |
60-90% | 3 | 50% | 75 |
30-60% | 1 | 17% | 45 |
10-30% | 1 | 17% | 20 |
Menej ako 10%. | 0 | 0% | 0 |
- Počet hlasov: 6
- Priemer: 65.00
- Medián: 75.00
- Smerodajná odchýlka: 28.11
Pokiaľ bol predmet čiastočne vyučovaný dištančne, ako bola dištančná výučba zvládnutá?
Ak bol predmet dištančnou formou (prípande čiastočne), ako hodnotíš formu a priebeh dištančnej výučby, prístup učiteľov a cvičiacich, a pod.
Sem napíš slovné vyjadrenie k tomuto predmetu.
Zdôvodni, prípadne doplň svoje hodnotenie vyššie - či už pozitívne, alebo negatívne.
Predmet bol velmi zaujimavo spraveny
Odceňujem veľmi dobrú systematickosť a premyslenosť vyučovania tohto predmetu. Dobrý prístup ku zdrojom-literatúre, nahratým prednáškam... .
Odkaz pre ďalšie generácie: Dajte TM šancu aj ak Vás prvácka mechanika nebavila, veľa vecí sa tu vyjasní.
Aj keď som nestíhal
chodiť na prednášky ani cviká kvôli iným predmetom tak sa všetko dalo
naštudovať z YT a cvičiacimi bol ochotný vysvetliť príklady ktorým som
nerozumel.
Jediná výhrada by bola minimum ku skúške. Potrebujem viac ako 50% z
niečoho, čo sa ani nedá opraviť (aj na skúške mi zvyčajne stačí tak 50% a
mám na ňu aspoň 3 pokusy) a aj keď to spravím, tak mať viac ako minimum
bodov z cvičení mi je skoro zbytočné, lebo je to malé percento známky.
Predchádzajúce hodnotenie
Pozrite si hodnotenie pre obdobie Zima 2021/2022.
Vyjadrenia učiteľov k výsledkom: