doplnenie class diagramu o definíciu vzťahov, lepšie vykreslenie vzorov pre activity aj class diagram, vymyslenie jednoduchej reprezentácie xml spravenie generátora z xml do kódu
18.10.2024
Vygenerovanie class aj activity v xmi podobe, preskúmanie vhodných nástrojov (Visual paradigma, EArchitecute systems) na generovanie xmi z diagramu ich praktickosť
25.10.2024
Prieskum použitelnosti xmi, výroba generátora pre class diagram z kódu, prvé pokusy o vykreslenie class diagramu v unity
1.11.2024
Vykreslenie activity a class diagramu v unity cez GraphViewApi (prvotny model), pokus o použitie MSAGL
8.11.2024
prvotne vykreslenie class diagramu, vykreslovanie zrobene uz riadne cez GameObjecty
15.11.2024
dorobenie vykreslenia class diagramu aj activity diagramu, zacatie riesenia nacitavania kodu do UML cez Roslyn
22.11.2024
spravenie nacitania z C# do class diagramu, spravne specifikovanie hran v nom a spravne nacitanie vrcholov v activity diagrame
29.11.2024
dizajnove upravy pri vykreslovani class diagramu, snaha spojazdnit msagl layout pre class diagram, pisanie diplmky, dorobene spravne nacitanie hran pre activity diagram
6.12.2024
dorobene prvotne generovanie kodu z activity a class, snaha o vizualizaciu skompilovaneho vysledku, pisanie diplomovej prace
13.12.2024
rozbehanie MSAGL pre class diagram, tvorba prezentácie, doplnenie diplomovej prace
21.2.2025
mensie fixy, pokus uplne spojazdnit vykreslovanie hran pomocou MSAGL
28.2.2025
vykreslenie UML vrcholov aj hran vdaka MSAGL layoutu, pracovanie na generovani kodu z aktivity diagramu
7.3.2025
dorobenie generovania kodu z aktivity diagramu, vizualizacia skompilovaneho kodu pomocou vypisu podobnemu konzolovej aplikacii