~ Anotácia ~
V hre pôjde o AR zobrazovanie 3D modelov historických pamiatok Slovenska, s využitím kamery, veľkej obrazovky/ projektora a mapy Slovenska umiestnenej na zemi. Práca bude kombinovať metódy počítačového videnia (pre detekciu pohybu človeka po mape) a prácu s herným enginom pre zobrazovanie 3D obsahu.
1. Naštudovanie problematiky Augmentovaných zrkadiel, zoznámenie sa so staršou verziou hry (2013)
2. Špecifikácia (výber metód, enginov, modelov, komponentov)
3. Implementácia hry
~ Denník ~
- 1. týždeň 14.02. - 20.02.2022
- zapracovanie požiadaviek + úprava 1. kapitoly teoretickej časti (Úvod do problematiky)
- návrh UI
- 2. týždeň 21.02. - 27.02.2022
- refaktorizácia kódu pre Huoghovu transformáciu
- testovanie kamery a dataprojektora v školskom laboratóriu
- výpočet veľkosti mapy - 3. týždeň 28.02. - 06.03.2022
- návrh slepej mapy Slovenska
- informácie o cenovej ponuke pre veľkotlač mapy
- 4. týždeň 07.03.2021 - 13.03.2022
- porovnanie detekcie človeka a puku (Návrh imolementácie)
- spracovenie metódy: Frame differencing (Úvod do problematiky)
- 5. týždeň 14.03. - 20.03.2022
- prezentácia o postupe bakalárskej práce
- porovnanie HT a HT pre kružnice (Úvod do problematiky)
- 6. týždeň -> 21.03. - 27.03.2022
- výpočet a testovanie veľkosti kružníc
- testovanie presnosti HT na obrázku prototypu mapy
- hladanie optimálnej polohy kamery pre detekciu
- 7. týždeň -> 28.03. - 03.04.2022
- spracovanie testovania HT (Implementácia)
- programovanie vyhodnocovania polohy mapy z real time videa
- prepojenie priameho vstupu z kamery s implementovaným kódom
- 8. týždeň -> 04.04. - 10.04.2022
- spracovanie testovania HT (Implementácia)
- programovanie vyhodnocovania polohy mapy z real time videa
- prepojenie priameho vstupu z kamery s implementovaným kódom
- 9. týždeň -> 04.04. - 10.04.2022
- testovanie HT na veľkoformátovej mape
- riešenie problému detekcie pod uhlom iným ako 90 stupňov
- 10. týždeň -> 11.04. - 17.04.2022
- dokončenie prvej kapitoly: Teória
- naštudovanie + testovanie Homografie
- dokončenie častí o homografii v kapitoláchNávrh a Implementácia
- 11. týždeň -> 18.04. - 24.04.2022
- existujúce riešenia problému vyhodnocovania odpovede
- návrhy umiestnenia scény a kamery
- zaracovanie do teoretickej časti (Návrh implementácie)
- 12. týždeň -> 25.04. - 01.05.2022
- prezentácia prototypu
- nastavenie a testoavnie HSV farebného modelu pre detekciu červenej farby
- následná implementácia v Unity
- 13. týždeň -> 02.05. - 08.05.2022
- dokumetácia testovania hľadania farby v obraze
- zapracovanie pripomienok k teoretickej časti
- implementácia homografie
- 14. týždeň -> 09.05. - 15.05.2022
- dokončenie teretickej časti (Implementácia)
- úprava kódu
- testovanie vyhodnocovania odpovede za rôznych podmienok