Vitajte na stránke o mojej bakalárskej práci
Nájdete tu základné informácie o bakalárskej práci, zdroje a etapy práce.
Denník 20.2. - Dokončila som návrh aplikácie, jej jednotlivých častí a dodala som do návrhu ďalšie možnosti (po konzulátiách so školiteľkou). 27.2. - Vytvorila som uml diagramy k návrhu, aby som lepšie videla veci, nad ktorými sa treba zamyslieť. Taktiež som rozpracovala návrhy jednotlivých šablón. 2.3. - Začala som programovať algoritmy potrebné na generovanie úloh. 5.3. - Hotové generovanie štvorčekovej plochy a cesty v nej 11.3. - Študovanie algoritmov na generovanie bludísk 15.3. - Implementovala som Primov algoritmus a s miernymi úpravami som ho použila na generovanie labyrintu 17.3. - Stretnutie so školiteľkou, upravenie jednotlivých návrhov 18.3. - Dokončenie generovania bludísk - odstránenie chýb, zlepšenie efektivity 24.3. - Grafická úprava šablón. Doplnené pridávanie zadania úlohy a možnosť meniť začiatok a koniec cesty v bludisku. 26.3. - Stretnutie s pánom Borovanským. Pridali sme ďalšie možnosti do jednotlivých šablón. 28.3. - Doprogramovaná možnosť vymazávať a pridávať vlastné steny v bludisku po jeho generovaní. 30.3. - Doprogramované zobrazovanie možnej cesty, ukladanie a načítanie uloženej šablóny. 31.3. - Stretnutie s pani Tomcsányiovou. Začala som robiť na žiackom module. 2.4. - Naprogramované načítanie šablóny pre žiaka, ovládanie postavičky šípkami. 6.4. - Dorobené funkcionality šablóny a žiackeho prostredia. Začala som robiť na pridávaní predmetov do plochy. 7.4. - Stretnutie s pani Tomcsányiovou, prebrali sme návrh programovacieho prostredia pre žiakov. 7.4. - Odoslaný príspevok na švk. 9.4. -Začala som robiť na žiackom programovacom móde. 14.4. -Stretnutie s pani Tomcsányiovou. Hotový absolútny pohyb spolu s cyklami a interpreterom. 18.4. - Implementovaný vlastný algoritmus na generovanie predmetov v ploche. 20.4. - Príprava šablón ku kresleniu v ploche. Vytvorené ikony pre relatívny pohyb - programátorsky už interpretovanie vyriešené. 27.4. - Dokončenie labyrintov, opravené bugy. Hľadanie chýb v šablóne s predmetmi. 5.5. - Odoslaný príspevok na ČS kolo ŠVK. Písanie práce. 12.5. - Dokončenie šablóny s predmetmi. Generovanie kódu pri šablóne na kreslenie, hľadanie cyklov. Písanie práce. 20.5. - Úpravy žiackeho módu, interpreter relatívneho pohybu pri kreslení. Písanie práce.
Kontakt: Lucia Budinská, 3AIN1, FMFI UK email: budinska12(at)uniba.sk