19.2. - Rátanie matice homografie
26.2 -dolaďovanie správneho otáčania obrazu aplikovaním matice homografie na obrázok.
5.3. - Aplikovanie ďalšieho prahovania na obrázok pre získanie obrysu chodidla zo snímaného papiera A4.
12.3. - Porovnávanie rôznych metód prahovania v rýchlosti, kontrola na fotkách, či je prah vyhovujúci.
19.3. - Testovanie prahu aj na obrysoch robených fixkou, perom aj ceruzkou.
26.3. - Študovanie materiálov na hľadanie opísaného obdĺžnika objektu.
2.4. - Získavanie rôznych oblastí v obraze použitím metódy connectedComponents a spracovanie oblastí do mapy po jednotlivých oblastiach.
9.4. - Zisťovanie a vyhodnotenie, ktorá zo získaných oblastí je vhodná na získanie opísaného obdĺžnika okolo obrysu chodidla.
16.4. - Nahradenie metódy connectedComponents metódou findContours. Získanie opísaného obdĺžnika okolo chodila.
30.4. - Aplikovanie morfologických operácií na obrázok, pre vyplnenie malých nespojitých častí chodidla.
9.5. - Prepočet pixelov na centimetre
- User Interface aplikácie:
- Vytvorenie úvodného návodu
- vytvorenie banneru s piktogrammi z návodu
14.5. - vytvorenie dialógových okien na komunikáciu s užívateľom
- Zobrazenie výsledku merania na obrazovku v cm
- Zobrazenie veľkosti topánok k danému rozmeru chodidla
21.5. - testovanie užívateľmi, vylaďovanie a zapracovávanie priromienok
30.5. - odovzdanie bakalárkej práce