Kontakty
- Študent
- Silvia Bieliková, bielikova99@uniba.sk
- Školiteľ
- doc. RNDr. Martin Homola, PhD., homola@fmph.uniba.sk
- Konzultant
- Mgr. Ján Kľuka, PhD., kluka@fmph.uniba.sk
Zadanie
- Anotácia
-
[SK] Virtuálne výučbové prostredie course.matfyz.sk využíva plne sémantickú reprezentáciu dát uložených v grafovej databáze. Tieto údaje obsahujú bohaté informácie o kurzoch, kurzových udalostiach, úlohách, materiáloch, vzdelávacích cieľoch a témach (súborne „kontext štúdia“).
[EN] The virtual relearning environment courses.matfyz.sk uses a fully semantic representation of data stored in a graph database. This data features rich information about course events, tasks, materials and other learning objects, learning goals and topics (altogether dubbed “learning context”).
- Cieľ
-
[SK]
- Analyzovať požidavky používateľov na vizualizáciu a interakciu s objektami kontextu štúdia
- Navrhnúť a implementovať vhodné používateľské rozhranie pre tieto úlohy, ktoré bude automaticky generované na základe sémantického modelu dát
- Analyse the different visualisation and interaction needs of users with the learning context
- Propose and implement a suitable user interface for these tasks automatically generated from the semantic model of the data
Literatúra
- Homola, M., Kubincová, Z., Urbánek, R., Kľuka, J., 2023. Tracking the Adaptive Learning Process with Topics Ontology. In: ISWC 2023, Sydney, Australia. Springer
- Antoniou, G. and Van Harmelen, F., 2004. A semantic web primer. MIT press
- Guarino, N., Oberle, D. and Staab, S., 2009. What is an ontology?. Handbook on ontologies, pp.1-17.