Tvorba sieťových hier s figúrkami s témou „nakupovanie“

Autor: Filip Lukáč

Email: lukac111@uniba.sk

Školiteľ: PaedDr. Daniela Bezáková, PhD.

Email: daniela.bezakova@fmph.uniba.sk


Anotácia:

Vytvorenie editoru na tvorbu prostredia pre multiplayer hry s témou nakupovanie. Ide o hry,na ktorých sa hráči pohybujú s figúrkami po hracej ploche na základe hodu kockou a disponujú vlastnými financiami určenými na nakupovanie majetku. Udalosti sú určené na herných poličkách a konfigurátor umožní tvorcovi miestnosti vytvárať a modulovať pravidlá či dizajn políčok.

Cieľ:

Cieľom práce je vytvoriť sieťovú aplikáciu na tvorbu multiplayerových hier a ich šablón s témou nakupovanie. Aplikácia je určená žiakom druhého stupňa ZŠ, avšak testovaná bude aj vo vyšších vekových kategóriách pre lepšie porovnanie a spracovanie výsledkov. Aplikácia precvičí základné znalosti používateľa pri práci s webovým rozhraním, a keďže má edukačný charakter, vysoký dôraz bude kladený na logické myslenie, finančnú gramotnosť a zmýšľaniu v kritických situáciách. Používateľ bude môcť vytvoriť vlastné šablóny hier, ktoré majú predom nastavený abstraktný charakter, do istej miery zadefinovať pravidlá a pomocou týchto nastavení spustiť hru. Predpokládané nasadenie aplikácie je koncom apríla a testovanie bude prebiehať ešte v máji.

Prezentácia:

Východiská a zdroje: