Physical based Animations and Mathematical Modelling

Catching Spider

Filip Pavlove & Jozef Kubík

Description(EN)

The main character is a 6-leg spider struggling to finish his desired web.

Popis(SK)

Hlavnou postavou je 6-nohý pavúk zápasiaci s dokončením jeho vysnívanej siete.

Story(EN)

Looking at the tree the spider got an idea to knit a spiderweb on it. On his first attempt, however, his plans are ruined by the heat that tears the web. Later the spider tries again, but this time a heavy rain completely destroys the web. The third attempt also goes to waste when he discovers that the webweb froze even before he managed to finish it all. On his last attempt, the web finally comes out. When he wants to be delighted at it and crawls down the tree, a strong wind blows and throws the web directly at him.

Dej(SK)

Pri pohľade na strom dostal pavúk nápad upliesť na ňom pavučinu. Pri prvom pokuse mu však plány zmarí teplo, ktoré mu pavučinu roztrhá. Neskôr sa pavúk pokúsi znova, avšak tentokrát mu silný dážď pavučinu úplne zničí. Tretí pokus vyjde taktiež nazmar, keď zistí, že mu pavučina zamrzla ešte skôr, ako ju stihol celú dokončiť. Na posledný pokus mu pavučina konečne vyjde. Keď sa ide ňou pokochať a zlezie zo stromu, zafúka silný vietor a zhodí pavučinu priamo na neho.

Story board

story_board

Denník

  • 23.9. Vybratie témy animácie a vymyslenie deja
  • 24.9. Vytvorenie stránky
  • 27.9. Pridanie popisu a dej
  • 27.9. Story board
  • 25.10. Model pavúka a prostredie
  • story_board
  • 3.11. Pavučina
  • 5.12. Inverzná kinematika pavúka
  • story_board
  • 6.12. Začíname animovať
  • 9.12. Dokončenie prvej časti
  • 2.1. Modelovanie povučiny
  • story_board
  • 3.1. Modelovanie vločky
  • story_board
  • 3.1. Vytvorenie snežného prostredia
  • story_board
  • 5.1. Dokončenie animácie
  • 22.1. Vyhladenie animácie

Vypracovaná štátnicová otázka: pdf | docx