Class biliard

java.lang.Object
  extended bybiliard

public class biliard
extends java.lang.Object

Trieda reprezentujuca stvouholnik vo vnutri ktoreho sa hybu castice a odrazaju od stien Predpoklada sa, ze uzivatel zada suradnice vrcholov tak, aby bod (0,0) lezal vnutri toho stvoruholnika. Tato podmienka sa nekontroluje


Field Summary
 point A
           
 point B
           
 point C
           
 point D
           
 
Constructor Summary
biliard(point A, point B, point C, point D)
           
 
Method Summary
 void draw(sk.uniba.fmph.pocprak.simplegraphics.GrGraphics g)
          Biliard sa vykresli na zobrazovacej ploche, ktora je dana hodnotou GrGraphics g.
 double hitTime(segment s, particle p)
          Vrati cas, po ktorom castica narazi do priamky danej dvoma bodmi.
 hit nexthit(particle p)
          Vrati hit (teda cas a usecku) reprezentujucu udalost nasledujuceho narazu castice p na stenu biliardu.
 segment seg(int i)
          Vrati jednotlive hrany stvoruholnika ako usecky (segment).
 
Methods inherited from class java.lang.Object
clone, equals, finalize, getClass, hashCode, notify, notifyAll, toString, wait, wait, wait
 

Field Detail

A

public point A

B

public point B

C

public point C

D

public point D
Constructor Detail

biliard

public biliard(point A,
               point B,
               point C,
               point D)
Method Detail

seg

public segment seg(int i)
Vrati jednotlive hrany stvoruholnika ako usecky (segment). Cislovanie hran je: 0-AB,1-BC,2-CD,3-DA


nexthit

public hit nexthit(particle p)
Vrati hit (teda cas a usecku) reprezentujucu udalost nasledujuceho narazu castice p na stenu biliardu. Urobi to tak, ze vyskusa vsetky usecky (segmenty) hranice biliardu, kedy do nich castica narazi a potom vyberie tu, do ktorej narazi najskor


hitTime

public double hitTime(segment s,
                      particle p)
Vrati cas, po ktorom castica narazi do priamky danej dvoma bodmi. Vratena hodnota ma zapornu hodnotu ak nenarazi


draw

public void draw(sk.uniba.fmph.pocprak.simplegraphics.GrGraphics g)
Biliard sa vykresli na zobrazovacej ploche, ktora je dana hodnotou GrGraphics g. Vyuziva sa tu balik sk.uniba.fmph.pocprak.simplegraphics